Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen her jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å velge sølvdekor, da smykkene jeg skal ha er i hvitt gull..

Kjolen er avbildet med gull..

Har også tenkt til å montere et gjennomsiktig stoff som henger over skuldrene og inn i korsettlivet.

Kjolen er beregnet til hagebryllup i mer "nostalgiske omgivelser".

Takker for tilbakemeldinger!! :-)

http://johnsenbrudeportal.com/Gallery1/H-5B/huge_05_B_001_01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne kjolen var kjempe lekker da :):):)

Skrevet

Den var kjempeflott! veldig fint med det sløret til.Høres riktig ut til de omgivelsene du beskriver. For meg personlig er den litt vel "pompøs" kanskje, men det er bare meg. Jeg er veldig sånn som vil ha det enkelt, men samtidig stilig ;)

Skrevet

Jeg liker ikke blomster og blonder, det blir alt for søtt for min del. Men - helt objektivt sett så var det en pen og romantisk kjole.

Skrevet

Jeg likte underdelen veldig men ikke helt "korsetten" mulig den ser bedre ut i virkeligheten men på bilden satt den litt rart...

Skrevet

Takker for tilbakemeldinger! :-)

Enig om det at korsettet satt litt rart. Det sitter liksom litt langt nede og det ser ut som om hun har en skikkelig puch-up under :-)

jeg har imidlertid ikke hørt mer fra forhandler - så jeg vet ikke om kjolen kan skaffes i det hele tatt.

Ang, pompøs - enig der.. Men selv er jeg ikke så pompøs, bare litt eventyraktig, liker å kle meg ut i ulike kostymer for å glede barna. Alt fra heks til viking-dronning. det var derfor jeg plutselig fikk ideen om en litt "eventyraktig " kjole.

Skjønt selve kjolen - den ligger i England et sted. Problemet med den er at den koster ca 30 000 - som jeg ikke har akkurat nå ;-)

Altså håper jeg denne kjolen dere ser her, kan bli en "erstatning" om jeg syr den om litt :-)

Ha en god dag!!

Skrevet

Den var utrolig harry!

Sorry, men du spør jo så da vil du vel ha ærlige tilbakemeldinger...?

Skrevet

Selvfølgelig vil jeg har ærlige tilbakemeldinger - hvis ikke hadde jeg ikke lagt ut sprøsmålet :-)

Kan være enig i at den også kan oppfattes harry, men så er det settingen da..

Kjolen skal bruks i et lite familiebryllup, der barna skal være i fokus.

De gleder seg veldig til bryllupet og håper jeg skal kle meg i en stor bryllupskjole.

Med ett forstår jeg at alt ville vært enklere om jeg hadde valgt en tubekjole ala Maggie Soretto... de kler visst de fleste og er safe..

men så er det dette med at jeg ikke klarer tanken på å være helt vanlig brud ( har vært gift før..)

Andre forslag motas med TAKK! .-)

Skrevet

jeg syns den var fin :-) kunne gått med den selv. (er forsovit helt enig med gift før tanke gangen din)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...