Gå til innhold

når begynner magen å synes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg så til den begynner å synes bare litt.. da blir det mer reelt for min kjære samboer også, nå er det jo bare jeg som merker det på kroppen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra uke 12 vil livmor begynne å vokse seg ut av skambenet, men på mange vil livmoren enda noen uker etter det vokse litt videre under skambenet, og da vil ikke magen komme riktig enda. Har du vært gravid tidligere, eller venter tvillinger, kan magen synes tidligere fra uke 8.

Skrevet

uke 16;) er førstegangs. før det er det mye luft og oppblåsthet. eller så føler man seg bare litt lagt ut, hehe.

Skrevet

Jeg går i 11.uke nå med tredjemann. jeg kan ikke skjule at jeg er gravid, det synes. Fra uke 8 var det ingen tvil. Det kommer helt ann på kropsfasongen din og om du har født før. jeg er lita og tynn, da merkes det fort.

Skrevet

jeg har fått mage, kan ikke skjule det lengre. er lav av høyde da, men ikke spes tynn. helt normal. kjenner livmoren 2-3 cm over skambeinet allerede, ennå jeg bare er 8+1 i dag. men dette er 2.gangen jeg er gravid. skjønt det er så lenge siden første gangen at det kjennes ut som et helt liv i mellom.

har ikke luft i magen heller lengre, det forsvant litt før uke 7.

Skrevet

Hei. Jeg er 12 fullgåtte uker nå, og det synes at jeg har fått mage. (selv om den kan skjules i store tunikaer). Jeg er 1,65 høy... Det har nok veldig med kroppsfasong, og høyde å gjøre + om en har tidligere svangerskap... Gleder meg til magen er ordentlig gravidmage....

Skrevet

Jeg er 7+4 nå, og jeg innbilder meg at jeg har fått en liten bulk.. :-) Er jo også ganske oppblåst, så det kan jo være det.. Men jeg er også spådd tvillinger, så jeg er ganske nervøs..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...