Gå til innhold

Huff, huff..........!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff og huff!!! Ammer nummer 2 nå.....og så i går de er blitt ganske så forskjellige, da snakker jeg om 1 str forskjellige sånt ca!!!

Håper jo dette jevner seg ut....med tiden...ehe...neppe!

Jeg har så og si ik noe igjen (mm) på høyre siden, så dette resulterer i at minsten kun vil ha venstre pupp.....har prøvd mange ganger og lure han i høyre, men da vrenger han seg bare....!! Han er 10,5 mnd, så nytter ik .... men skal amme han til han er 1 år, håper bare ik innen da at forskjellen vil være synlig tom utpå klærne.

Andre dette har hendt med ? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja eg amma kun på eine sida lenge pga kjøttsår på andre sida. Da var den puppen eg amma med ganske mye større enn den andre, men det er fordi det var melk i. Når jeg slutta å amma var begge to i normal str.

Trudde fyst det var ungene dine som var forskjellige str eg. Skjønte ingenting før eg las det nøye 2.gang. Hehe:-)

Skrevet

Hær er d akkurat d samme,bare høyre er størst hær.. har vært sånn siden jeg fikk 1 mann for snart 3 år siden.. 2 mann blir 10 mnd nå å puppa er ganske forskjellige. husker at jeg måtte ha innlegg etter ammeslutt me 1 mann på venstre side så puppa skulle bli nogenlunde samme str. regner med d herre gangen oxo..

så får meg har d ikke rettet seg opp:(:( å jo d er synlig utenpå klærne mine hehe men ingen som har sagt nå:P

men som regel gjør d d:)

Skrevet

hehe...ja, hadde d ik vært forskjell på ungene mine ville jg blitt beskymra da en er 7 år og en 10mnd, haha:)

ser det er litt forskjellig hva som har skjedd i ettertid, jaja.....ca.1,5 mnd igjen, så får jg se hva som har skjedd.....*angst* haha!!!

Skrevet

hehehehe:) tiden vill vise vettu:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...