Gjest Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Jeg er så treig...fikk aldri ordna di takkekorta og sendt di...di fra konfen i fjor....!!!!!!!! (var så mye etter alt trist) Nå har jeg endelig fått di laga,og i postkassa kom di.Er kjempefine!! Nå er jo en ny runde konfjerter på tur.Men kan jeg sende korta nå?? Er konf her neste helg....hehe...å en ting til...På disse kortene er alt skrevet på bildet.Trenger jeg da å kjøpe ekstra kort for å putte bildet i?? Eller holder det med en fin konvolutt....=) Jepp,dette er meg på det verste...(HUFF)
solkrem Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Send de ut du:) hehe bedre seint enn aldri.... Etter å ha sendt de har du en mindre ting å tenke på - en mindre ting i bekymringsboksen! Slik tenker jeg:) Og du - det holder i massevis med en fin konvolutt!
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 huff ja..jeg må få di sendt nå... Etter at jeg skreiv her,så oppdaga jeg det virkelig er konf her i mårra....hulk og hyyyl...fikk tak i kort,men mangler til en.Nå er jo alt stengt...jeg er bekymra for meg selv.Både glemsk og lat... Å som jeg skjemmes da...Ikke fått ut takkekorta...Men di har rett og slett blitt glemt i alt som har vært..Jaja,bedre sent enn aldri...
dritgrei hei hei! Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Kokokokoko jeg tenker at kortene kan sendes og at det er fint! Og du trenger ikke være trist for det! Jeg heier for jeg syns du er stas! Også kan du brette du Ark og lage egne kort til morgendagens konfirmanter. Det er koselig og fint! Sov godt! Klem klem klem klem
Gummelillan Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Synes du er flink og ute i god tid, jeg ;-) Har fortsatt ikke sendt takkekortene etter sistemanns fødsel for 2 år siden...
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Flink??? he he heeee,nope... Men veldig surrete for tiden.Nesten så jeg tror jeg burde hete surrehue.... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå