nr2-imagen:) Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Da var dagen kommet og vi var SUPER spent!!! Vi fikk se den lille som var kjempe aktiv og helt nydelig! Så spurt jeg ette kjønn, og hun såg ingen tut! Og jeg som var 90 % sikker på det var gutt! Men kjempe glad for det er jente!!!!!!!! Fikk med bilder som jeg har lagt ut på profilen min.... Så skulle vi ta blodprøver til mor,barn undersøkelsen... Og der besvimte mannen min!!!! Må bare le av det nå men det var faktisk ganske ekkelt.. Har aldri sett noen besvime før jeg, og enda eklere var det når det var han. Såg faktisk dø ut! Så fekk han noen kramper før han våknet.. EKKELT!!!!! Men men... vi kom oss, og reiste lykkelig hjem igjenn.. hehe..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 gratulerer med ei frisk og fin jente da;) er jo bare kjempestas på ultralyd!
nr2-imagen:) Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 Terminen min ble forresten flyttet nesten 1 uke tilbake! Kjempe gøy! Fra 3 oktober til 28.september!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Gratulerer så mye med ei prinsesse Så på profilen din og du har fått stor og fin mage også Jeg har termin 24.9 men min mage er ikke så stor enda. Heldigvis hehe. Den blir fort nok stor og tung tenker jeg
nr2-imagen:) Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2008 ja den blir nok stor nok ja!!!! Morkaka mi låg over bebin sa hun, altså over navelen min.. så kanskje det er derfor jeg har litt stor mage?? Hvet ikke jeg... men men .. gøy med mage
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Grattis med jente, har litt jentefølelse jeg, og er spent på om det stemmer. Du har termin på min bursdag! he-he, en finfin dag det Stakkars pappaen som besvimte da, det hørtes litt nifst ut! Gleder meg til UL jeg også, skal den 20 mai dagene snegler seg avgårde...*sukk*
Rascal_4.11<3 Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Gratulerer med prinsessa, var sikker på jente og får gutt så denne magefølelsen stemmer ikke alltid nei men så lenge ungen er frisk og fin så er jo det det viktigste... Ja stakkars mannen din, må si jeg føler med han, har aaangst for blodprøver, ble ikke med i den undersøkelsen pga av det, barnslig,ehh ja *rødme*
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har også termin 28 september:) Måtte bare si det;) Vi venter jente denne gangen:)
AO3 Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Gratulerer så mye med en liten jente! Jøss, hvis mannen din svimte av pga en blodprøve, får du gi fødeavdelinga beskjed om at de kanskje bør passe litt på ham, også...
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Gratulerer med en liten jente, Ann! Velkommen i jenteklubben! :-) Stakkar mannen din som besvimte, eller skal jeg si stakkar deg? Det var sikkert ikke så morsomt å bevitne det heller. Meg80 har sikkert rett i at de burde passe litt på ham under fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå