Gå til innhold

Bruker dere matpapir under ostekaken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage oste kake til konfirmasjon, pleier å lage rett på formen men det er jo litt tungvint å skjære da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei bruker ikke bakepapir.lager kaka rett på et fat med den kakeringen rundt,ikke bunnen..;)

Skrevet

Bruker matpapir under dersom jeg bruker springform. Da er det mye lettere å "få løst" kakkestykket man skjærer. Med formen fra tupperware, med serveringsfat og ring rundt bruker jeg det ikke, da blir det litt plundrete å ta bort papiet. Det går greitt det også :-)

Skrevet

Men hvordan får du vekk bunnen da? Hørtes jo mye lurere ut det da.. =) Har litt prestasjonsangst her, he he..

Skrevet

få vekk bunnen,hva mener du?jeg bruker ikke bunnen på kakeformen i det hele tatt,kun "ringen" rundt.Setter ringen på et kakefat og lager kaka oppi der.Når kaka er ferdig fjerner jeg rundingen og kaka er så fin og ikke noe problem å skjære;)

Skrevet

hei gå inn på cacas.no sider der for du oppskrift på opp ned ostekake veldig fin og morsom å lage . Ligger under tips

Skrevet

Aha, nå skjønner jeg. Det hørtes jo genialt ut da! det må jeg gjøre.. =) Da høres det ut som problemet er løst, he he..Takk takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...