mamma til to=) Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Skal lage oste kake til konfirmasjon, pleier å lage rett på formen men det er jo litt tungvint å skjære da..
mamma >to gull Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 nei bruker ikke bakepapir.lager kaka rett på et fat med den kakeringen rundt,ikke bunnen..
silia Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Bruker matpapir under dersom jeg bruker springform. Da er det mye lettere å "få løst" kakkestykket man skjærer. Med formen fra tupperware, med serveringsfat og ring rundt bruker jeg det ikke, da blir det litt plundrete å ta bort papiet. Det går greitt det også :-)
mamma til to=) Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 Men hvordan får du vekk bunnen da? Hørtes jo mye lurere ut det da.. =) Har litt prestasjonsangst her, he he..
mamma >to gull Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 få vekk bunnen,hva mener du?jeg bruker ikke bunnen på kakeformen i det hele tatt,kun "ringen" rundt.Setter ringen på et kakefat og lager kaka oppi der.Når kaka er ferdig fjerner jeg rundingen og kaka er så fin og ikke noe problem å skjære;)
m@ri@nne Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 hei gå inn på cacas.no sider der for du oppskrift på opp ned ostekake veldig fin og morsom å lage . Ligger under tips
mamma til to=) Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2008 Aha, nå skjønner jeg. Det hørtes jo genialt ut da! det må jeg gjøre.. =) Da høres det ut som problemet er løst, he he..Takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå