Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Mulig jeg kan være gravid med spiral, skal til lege på mandag... Hvordan er det mulig, og hva nå?? Er en grunn til spiralbruk liksom, to barn og hadde ikke tenkt til å ha fler med det første... Mye tanker svirrer nå, føles så lenge til mandag. Derfor kunne det vært fint å få svar fra noen som har opplevd det samme el kjenner noen som har opplevd det... Mensen er forsinket, hatt litt småblødninger for et par uker siden, kjent stikkinger på den ene siden av livmor, nå går jeg m konstant tett nese og humører er i berg og dalbane. Håper dette er bare innbilning og derfor mensen er treg...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 ville være anonym denne gangen, men kall meg gjerne Olivia!
fox`y Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Hei Olivia:) mensen kan være litt i ubalanse når mann har spiral. jeg har kobberspiral å har hatt regelmessig mens i 7 mnd. men siste mens nå var 1.5 uke forsinket,jeg hadde masse gravidtegn men jeg var d ikke... Men d er mulig ,min veninne ble gravid me kobberspiral. men som regel skjer d ikke... men håper du får d svaret du ønsker på mandag da:)Lykke til.. d årner seg alltid bruker jeg å trøste meg selv med..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 skal kjøpe etterpå, bare ikke fått igjen bilen enda... håper det bare er uregelmessig mens. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå