Gå til innhold

Er inne i min 11. svangerskapsuke. Føler at mange av symptomene har gitt seg. Flere som har opplevd dette?


PeggyPreg

Anbefalte innlegg

Er ca 10+2. Har vært plaget med mye kvalme- men nå de siste dagene har det vært mye bedre- føler at mtlysten også er på vei tilbake- noe som er bra siden jeg bare har gått ned i vekt. Men selv om kvalme er slitsomt- så er det jo beroligende også- man føler at det er noe der.

 

Føler meg heller ikke så trøtt lenger- har endelig fått lyst til å trene igjen.

 

Brystene føles ikke like ømme lenger heller.......

 

Uff- bekymrer meg kanskje unødig- men ønsker noen beroligene ord- Regner med at det er mange som har vært igjennom uke 11 her inne, da jeg har termin ca 27. nov.

 

Så et bankende hjerte på UL da jeg var ca. 8 uker på vei..... men skulle gjerne blitt beroliget nok en gang.

 

 

Var hos legen da jeg var 9 uker på vei- og skal neste gang når jeg er 15 uker på vei. Legen syntes jeg skulle gå annenhver gang til lege og jordmor- Bestiller jeg bare en time på helsestasjon? Noen som vet

 

Blir glad for svar!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Vi er akkurat like langt på vei... Jeg har det akkurat som deg, men i tillegg har jeg hatt en liten blødning/utflod de siste tre dagene.

 

Var på UL torsdag og alt var normalt, men ettersom jeg ikke "føler" meg gravid også så klarer jeg ikke å være kjempe positiv nei...

 

Jeg tror jeg kommer til å gå hver gang til jordmor, det er jo hun som er spesialisten på dette feltet. Legen min holdt med meg i det, og sa jeg kunne ta kontakt med henne dersom det var behov..

 

Bare å bestille på helsestasjon ja, jeg har første time 11 uker, altså på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg heller ikke gravid lenger. Tror jeg er i uke 12... litt vanskelig for jeg har ikke noen sikker termin ennå i og med at jeg hadde MA i januar og fikk aldri mensen før jeg ble gravid igjen....

Og derfor blir jeg kjempesliten av å ikke kjenne meg gravid med kvalme og alle ting. Kjenner bare litt vondt i magen i blant og da er jeg jo sikker på at noe er galt.

Utrolig slitsom å være så bekymret!!!!

Jeg har vært til UL hver uke i 4 uker og skal neste uke igjen, men da er det 14 dager siden og jeg er josikker på at det er gått galt. Merkelig jeg som alltid er så optimistisk!

 

Ja ja, ville egentlig bare si at det var fint å se at det var fler som ikke kjente seg så gravide lenger - da er vel dette ganske så normalt da : )

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar- la oss håpe at alt står bra til- og at dette er normalt

 

Men blir glad dersom noen har noe beroligende å si---- at de også har hatt det sånn------ og nå er noen flere uker på vei!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Til dere over og andre i samme situasjon..... les innlegget mitt på 2. tri- har fått noen positive svar!!

 

Men flott om noen flere svarer her også!

 

Ha en fortsatt fin helg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er i dag 10+5. Jeg har ikke mistet symptomene, men merker at kvalmen og trettheten begynner å gi seg!

 

I går var første dagen på flere uker jeg var oppe til lengre enn 21.30...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg :)

 

Jeg har også termin 27.nov.,ifølge terminkalkulatoren :D Så gøy det er fler av oss :D

 

Har vært kvalm siden før påske,men etter påske mistet jeg matlysten og kastet opp hvis jeg hadde gjort mye om dagen...vasket klær eller vært på jobb....

Har følt meg litt bedre de tre-fire siste dagene.... Er kvalm dagen lang enda,men ikke ille og jeg får i meg mer mat :D

Har brukt sea band til i dag,tenkte jeg skulle prøve meg en dag uten og det har gått kjempe bra .D

 

Jeg var hos legen min og hos jordmor i uke 8...15.og 18. april...

Nå skal jeg til jordmor igjen den 13.juni.

Hun bestilte ultralyd til meg da jeg var der. Fikk brev forrige uke med time den 19.juni :D

Åååååå som jeg gleder meg til det :D

 

Bruker nok ikke legen min så mye,bare hvis jeg trenger noen råd om alternativ medisin og sykdom ellers :)

Vil liksom ha han litt oppdatert også.....

 

Trøtt er jeg enda,kan legge meg 10-11 og våkne ca.0930-1000 dagen etter... Så jeg ligger som regel til 10...

Har vel bare blitt en vane.... ;P

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...