Gjest Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Der dere vasker vegger, tak etc? Jeg skulle gjerne gjort det, men orker ikke... *Tiltak kom til meg*
Zitro Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Nei, det gidder jeg jaggu ikke... satser på at normat "vedlikehold" med vaskebøtta året rundt holder... he, he... :-)
Zitro Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Bortsett fra kjøkkenet.. der tar jeg vegger og skap til jul hvert år...
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Ja, stort sett helga før 17.mai:o)) ..he he.. Men, da har jeg hjelp da. Orker ikke alt det alene, ho ho... Da går det mye greiere, for da kan du ikke vise de andre at du sluntrer unna, ha ha:o)) Sender tiltak til Takkelet!!!
Mille** Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 *hysj* Vil ikke høre ordet vårrengjøring! ;o) Vasker uansett ikke tak og vegger i år, flyttet inn for bare ett år siden og da var det nyvasket + at vi malte. Må vel vaske kjøkkenet og badet sånn ordentlig da. Huff......For ikke å snakke om vinduene.....*sukk* Ryddet gangen i går da, ryddet vekk vinteren. )
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Å, du er så flink altså. Er jo mye mer behagelig å dibbe ;-)
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Ja, det er herlig å få vekk store jakker etc. Jeg rydder jo og vasker jevnlig, men det var den store... :-S
Mille** Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Litt dumt at de melder 1 grad til mandag her da. Nekter å finne fram boblejakka igjen, så da får jeg heller fryse. ;o) Vårrengjøring er harry det også forresten, hehe..... :oD
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Nei, jeg pleier ikke ha det. Jeg pleier å vaske vegger annenhver mnd etc istedet så slipper jeg alt på en dag :-)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 3. mai 2008 #12 Skrevet 3. mai 2008 Hehe, neida! Det er bare at vi bor i en kjeller og jeg syns luften blir så fort tett her og da syns jeg det hjelper å vaske vegger. Heldigvis skal vi flytte nå vet du !! Da skal jeg vaske vegger en gang per tiår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå