Gå til innhold

Noen flere fra Akershus som skal ha baby i sept og føde på A-hus?


Therese23

Anbefalte innlegg

Hadde vært moro å bli kjent m noen som har termin samme dag som meg. R selv fra Ullensaker kommune....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er ikke fra Akershus, men skal flytte nedover i løpet av sommeren:) Kjenner absolutt ingen, så gruer meg litt... Er forresten 24 år. Vet enda ikke hvor vi blir boenda, men mannen har fått jobb på Kjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 26.9 og skal føde på Ahus. Bf bor rett ved. Selv bor jeg for tiden i Slemmestad. Jeg er 26 år, 27 når tassen kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har termin 20 sept, men skal ha tvillinger så regner med de kommer litt før:) Bor i Rælingen, er 28 år til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på kjeller skal mannen din jobbe? Går nok bra å flytte hit. Når dere får barn og r d jo lettere å komme i kontakt m andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor på kjeller skal mannen din jobbe? Går nok bra å flytte hit. R jo lettere å få kontakt m andre når man har barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal jobbe i Rainpower. Vet ikke helt hvor på Kjeller det blir...ikke så godt kjent enda:)

 

Har forresten termin 27.september. Glemte visst å skrive det forrige gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Fjellhamar, er 30 år og venter første barnet 4.sept. Skal ikke føde på Ahus da men bor iallefall i Akershus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er 20 og har termin 16 september og skal føde på A-hus. Bor på Strømmen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gravid:) 84

Kanskje vi havner på AHUS samtidig vi da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært artig! Hvis du ser noen med ganske mørkt rødt hår er det bare å spørre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 18 september, og skal vistnok føde på AHUS....men gruer meg for har hørt så mye rart om føden der....

Bor i Lillestrøm og er 40 jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge jordmor jeg snakket med på A-hus blir vi da siste "kullet" på gamle a-hus.... Det nye åpner 1 okt. Jeg har termin 18 sept. men tenker at det er en gullrot vet å gå på overtid... og kanskje få føde på nye a-hus. Har mer lyst til det. Kun 2 manns rom der har jeg hørt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...