Gå til innhold

baby sover ut i vogn, uten babysitter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel, min baby har babysitter, jeg MÅ bruke den, ellers har jeg ikke kontroll og får ikke slappe av. Er det flere som meg?

skjønner ikke helt hvordan de som ikke har babysitter får slappe av når baby sover ute..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke babysitter og det går helt fint. Men det er nok fordi jeg har hørsel :) Har verandadøra på gløtt, så jeg hører med en gang når snuppa lager lyd! Så jeg slapper godt av når hun sover ute :)

Skrevet

Jeg bruker også ALLTID babycall på henne. Føler det er tryggest, selv om jeg kan ha døra på gløtt på varma dager også...

Skrevet

Har aldri hatt babysitter i vogna.

Minsten sover i vogna rett utenfor inngangsdøra, og veggene her er så tynne at jeg hører han godt uten. Hører tilogmed gutten i nabohuset.

Skrevet

Jeg bruker heller ikke babycall. Han sover på verandaen med døra åpen så hører han godt! Og det er umulig for andre folk og katter og hunder å kommer seg opp der så det er ganske trygt! :)

Skrevet

vilken babycaller har du? vår er det bare receveren som er bærbar. den som snuppa skal lage lyd i er avhengig av stikkontakt :((( blæh

Skrevet

Sikker på det. Jeg også trodde også det på vår Avent Phillips babycall, men det var bare å putte i batterier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...