Fuglehjertet Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Noen som har tips til hvor en kan finne fine mammakjoler som ikke koster skjorta? Jeg er invitert i bryllup 8. juni og er da 20 uker på vei, allerede nå er jeg så stor i livet at jeg ikke kan bruke vanlig kjole. Vil gjerne ha en fin kjole som jeg kan bruke senere også, ikke bare når en går rundt med stor mage :-)
mam26 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 hei er også på jakt etter en fin mammakjole. ska gifte meg om to mnd og har enda ikke funnet meg nå kjole og ha på meg. er i uke 20 nu, så har ikke plass i nå vanlig kjole. skal gifte meg borgelig så er ikke spes på jakt etter en hvit kjole. gå inn på motherhood.com. dær syntes iallfall jeg de hadde mange fine kjoler. men er jo mammakjoler da. så kanskje ikke nåkka og bruke etter at man er færdig og være gravid.men vist man ikke kjøper en altfor stiv pyna kjole kan man jo bruke den som sommerkjole når man er gravid:) ikke er kjolene dyre dær heller, fra hundre lappen og oppover:)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Sjekk 4mom.se Her fant jeg min! Enkle men åh så pene!
Vannmann35 Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 http://www.denkulemage.no/ Her er det flere flotte kjoler :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå