Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 kjøpte en Smoby Cotoons Surprise(6m+) til jenten min på 9mnd. Det er en sånn "troll i eske" lignenede greie. Det spretter opp en liten jente som ler. Stakkars jenten min, hun ble livredd og ristet i gråt i en halv time. Og hyler hver gang hun ser den.(forde om boksen er igjen.) synest dette var en idiotisk leke!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Fikk skikkelig grøsser følelse bare av å lese om den=S "hopper opp en liten jente som ler" *grøss*
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 var ikke prøve på den(måtte kjøpe bateri utenom). en ting er ihvertfall sikkert, og det er at den leken skal kastes.
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Hehe. Hørtes ut som en sånn child's play dokke det der :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 å huff.... nei heldigvid ikke :-) det var helt sykt å se på henne. hun begynnte å grine når jeg satt den på. og når dukken spratt opp, hoppet hun mot den mens hun ristet av gråt...fikk helt vondt inni meg.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Ikke kast den da men sett den bort til hun blir 1-1,5 år da kan det hende hun syntes den er kjempe moro. Bare å gjemme den bort slik at ho slipper å se på den nå, så glemmer ho den nok fort skal du se. :-) Og plutselig kan den bli kjempepopulær når ho blir større. Vil du ikke ta vare på den så gi den bort til noen andre/fretex. Er jo dumt å kaste boe som er nytt og fungerer fint bare fordi ditt barn ikke liker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå