Northernlights Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Satt i bilen sammen med minstemann, og venta på gubben. Var på parkeringsplassen til LOWES. og de selger alt mulig innen bygg og bo-bransjen, og nå har de også flust med hagemøbler og blomster,busker,planter og trær- Ser en truck helt inntil trær og buskas, med ei middelaldrene dame, som hadde stablet tre trær, mange busker og andre potter med store blomster oppå lasteplatten. Ser at hun ser seg rundt, og så tar hun enda en diger potte med en busk oppi,og setter den også oppi platten. Deretter fisker hun fram bilnøklene, og setter seg i bilen, og kjører bort! Jeg så at tre andre voksne også så henne gjøre dette her, og det var bare helt utrolig at det går an. Jeg tviler på at hun hadde betalt på forhånd,fordi de scanner strekkodene når du handler, før du betaler. Man må gå igjennom kassa, og den var bak en stabel med blomster, så de hadde ikke innsyn til der alle disse buskene og trærne sto. Og hun stablet opp trucken sin der alt står utendørs,så det er lett å stjele. Om man vil. Jeg trodde virkelig ikke mine egne øyne,der dama elegant kjører ut av parkeringsplassen med flere trær stikkende rett opp,og stappende full av busker innimellom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå