æsj altså! Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg kom inn hit i januar 2004. Har vært her til og fra, med to forskjellige nick. Men kjenner egentlig ingen igjen fra den tiden. Kanskje alle skifter nick, men synes uansett det er rart.
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Jeg er her og jeg begynte vel i desember 2003 tror jeg ) Oldis her inne.
PAVEEL Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 jeg kom hit i april 2004, førstemann ble født 28. mars. husker ikke nicket mitt fra den gang, skifter alt etter humøret og livsituasjon:-) før det var jeg på BIM da vettu:-)
æsj altså! Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2008 hehe, da er vi jo noen "oldiser " her inne da...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Jeg var på bim i 2004, under mor t vannmann.
Torpekjærringa Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Jeg er her - med samme nick ) bytta vell til dette i 2004 - hadde puttipluttipott før det ;o)
pøber´n & je Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Har vært her siden sommeren. Kalte meg elias´ mamma før, men byttet over til dette her etterhvert
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Jeg begynnte vel å være her fra juli/august 2004. Husker ikke alle nickene jeg har hatt men hadde blant annet ingma og Halvard`s mamma en stund.
grå :) Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 jeg var på bim fram til oktober 2004, etter det kom jeg hit. hadde du samme nicket da?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 3. mai 2008 #13 Skrevet 3. mai 2008 har vært her siden 2002 først på bim så her på din baby tror jeg het lillemy-74 før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå