Gå til innhold

hvor er alle som var her i 2004?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom inn hit i januar 2004. Har vært her til og fra, med to forskjellige nick. Men kjenner egentlig ingen igjen fra den tiden. Kanskje alle skifter nick, men synes uansett det er rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her og jeg begynte vel i desember 2003 tror jeg :o) Oldis her inne.

Skrevet

Jeg er her og har hatt samme nick hele tiden!

Skrevet

jeg kom hit i april 2004, førstemann ble født 28. mars.

husker ikke nicket mitt fra den gang, skifter alt etter humøret og livsituasjon:-)

før det var jeg på BIM da vettu:-)

Skrevet

hehe, da er vi jo noen "oldiser " her inne da...

Skrevet

Jeg var på bim i 2004, under mor t vannmann.

Skrevet

Jeg er her - med samme nick :o)

bytta vell til dette i 2004 - hadde puttipluttipott før det ;o)

Skrevet

mai 2004

Skrevet

Har vært her siden sommeren.

Kalte meg elias´ mamma før, men byttet over til dette her etterhvert

Skrevet

Jeg begynnte vel å være her fra juli/august 2004. Husker ikke alle nickene jeg har hatt men hadde blant annet ingma og Halvard`s mamma en stund.

Skrevet

jeg var på bim fram til oktober 2004, etter det kom jeg hit.

 

hadde du samme nicket da?

Skrevet

Jeg var her fra augist/september 2004

Skrevet

har vært her siden 2002 først på bim så her på din baby

tror jeg het lillemy-74 før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...