Gå til innhold

Okey.. har bestemt meg! Blir test i morra tidlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den blir sikkert negativ som alle de andre gangene, men.. Nå MÅ jeg bare. Ca 3-4 uker på overtid. Helt utrooolige ustabile sykluser, så her tar jeg ingenting for gitt. Har småvondt i magen(omtrent som svake menssmerter) veldig ofte. Det har kommet små stikk i brystene i ca 1ukes tid. Ikke VONDT; men.. sånn litt ubehagelig. Jeg tok test tidligere i uka.. HVor jeg TROR det var en skyggestrek, men den var så svak at jeg er litt småredd for at jeg STIRRET den frem.. Liker ikke å teste for jeg blir bare så SUR når de er negative, men jeg får bare bite i det sure eple om den er det, må bare sjekke nå!

Så ønsk meg lykke til og kryss fingrene.. Huff og huff, jeg gruer meg!

Prøvd i 1 år nå uten resultat, så nå begynner jeg å bli smålei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått tatt en test??? Tvi tvi. Billigtest du har testa med???

Skrevet

Hvordan gikk det? :) Skal selv teste imårra..

Skrevet

Så spent- hvordan har det gått?

Krysser fingre og tær for deg!

Skrevet

Det gikk jo rett i DASS! ARGH!

Skrevet

Huff så trist.

Sender deg en stor klem jeg.

Skrevet

Dagen begynte trist, men humøret steg gradvis utover dagen.. Når man har en på 3 år rundt seg må man jo bare ta til smilet iblant, og da er man allerede litt blid igjen.. Men denne kroppen min er ikke god å skjønne seg på. Jeg VET jo så godt at den er ustabil, men nå syns jeg den strekker seg litt langt.. over 8 uker siden mens nå. Vanlig er 5-6 uker.. Og ikke no tegn til TR enda, så da sitter man her da.. Like dum som vanlig. Nå syns jeg hu bare kan dukke opp snart, så jeg kan bli ferdig med a... :D

Jeg tror jeg hadde eggløsning for ca 3 uker siden, virket da sånn på både smerter og slim. Men hvem vet.. Om det hadde klaffa da skulle jo testen slått ut positivt nå vel??

Skrevet

Kjekt at du har treåringen da. De er jo bare så herlige.

Skjøner godt at du er frustrert.

Har du snakka med lege om dette, kanskje det er noe hjelp å få.

Har hørt om dem som testene ikke har slått ut på, så kan jo hende men den burde vel ha slått ut innen nå.

Man får tatt blodprøver til legen for å måle hcg.

Håper det ordner seg for deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...