Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er helt ny her og kaster meg ut for å spørre om noen har opplevd det samme som meg.

Jeg er i syvende uke og har mørke rød blødning/utflod uten klumper, men som ikke gir seg. har gått sånn nå i fire dager. Var hos legen i dag, hun mente jeg burde vente med ultralyd til mandag. Jeg holder på å bli gaaaal av å være i uvisse om dette har gått galt eller om dette går bra.

Er det noen som har opplevd evt det samme?

Tar gjerne imot GODE RÅD.

Vil gjerne at dette skal gå bra da vi har prøvd å bli gravide i tre år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

Jeg fikk en blødning her om dagen.. friskt blod vell å merke.. ikke klumper.

Er 8uker på vei, gav seg det.. så regner med det hat gått bra :)

Det sies at det ikke er unormalt frem til man er 3mnd.. så jeg satser på det :)

Lykke til :)

Skrevet

I forrige svangerskap blødde jeg fra uke 6 til uke 14 nesten sammenhengende, og i store mengder til tider, som kraftig mens.

Andre ganger bare litt slik som du beskriver.

Dette var ikke noe farlig, men hormonelle blødninger kaldte dem det på sykehuset:)

Vet at det er veldig vanlig å ha en eller flere blødninger i løpet av de 12 første ukene;)

Lykke til! det går nok bra skal du se;)

Skrevet

Jeg har akkurat passert 9 uker og har hatt daglige blødninger eller brun utflod siden uke 4. Var på ultralyd i uke 7 og der var det et helt normalt embryo med et bankende hjerte. Gynekologen kunne se at jeg hadde mye blod i livmorhalsen og at den var lettblødelig, så hun mente det var årsaken. Synes jo det er fælt å se blod hele tiden, men betryggende å vite at alt er i orden likevel. For tre dager siden stoppet blødningene plutselig, det føles som en lettelse.

Blødninger _kan_ være tegn på noe galt, men for veldig mange er det bare hormonelt. Skjønner det er lenge til mandag, men det kommer helt sikkert til å gå bra. :-)

Skrevet

Kjempe tusen tusen takk for bra svar. Det var oppløftende å lese at det kanskje går bra og at det kan være normalt.

Har nå gått over til helt klart rent blod, men fortsatt uten klumper.

Tårene renner ustoppelig hver gang jeg er på do.

Men håper dere har rett, at dette går bra.

Det blir veldig spennende på mandag.

Har fortsatt alle symptomer på at jeg fortsatt er gravid.

Skrevet

Hei,

Ville bare si at jeg har også blødd klart blod (ikke så mye som mens, men nok til at det alltid var mer å tørke bort hver gang jeg gikk på do og ved flere anledninger kunne jeg kjenne at det rant ut). To-tre ganger har jeg også fått en relativt liten klump levret blod, men det har altså gått bra med meg. :-)

Skrevet

Det er fortsatt like ille i dag også.

Men leser svarene deres flere ganger for å prøve å være positiv.

Et lite spørsmål til.. Hadde dere menssmerter også når dere blødde?

Renate og Lemonia er utrolig glad på deres vegne at det har gått bra, og at det fortsatt er håp.

Nå er det ikke lenge til morgendagen.......

Klem til dere alle som har gitt meg svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...