Tomine is my star Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Søstra mi har den,hun er veldig fornøyd! Jeg vurderer å kjøpe en slik en...
tuppen og lillemor Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 ok, den er jo veldig fin, lurer på om jeg kommer til å velge den vognen.
*Kleopatra Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Vi er kjempefornøyde med den:) Det eneste som jeg har funnet negativt er at den er vanskelig å trille på mye snø pga de brede hjula. Men er ikke ofte det er snø her da, så har ikke plaget meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå