Gå til innhold

Da kommer Island til å få en innbygger mindre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kommer tilbake =o/

Stygt av meg å sniklese loggen på msn til 9 åringen, kanskje, men der står det at han spør gutten om han vil han skal flytte tilbake til statene, og da sier gutten "o yes".

Og der står det han skal flytte til et sted nærmere han.

Så der var vel den opplevelsen over for eksen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så trist da? Er det ikke bare bra at sønnen din får sett pappaen sin mer?

Skrevet

Han eksen din må være noe av det mest ustabile som finnes gående på 2 ben...

Han må jo slå seg til ro snart...

Skrevet

Lisa, ikke alle pappaer er bra innflytelse på barna sine.

Sønnen min gjør det mye bedre uten han i dagliglivet. Så det har vært greit at han var borte.

Skrevet

Den lille prinsesse;

det håper jeg også han gjør. Håper han blir voksen og ansvarsbevisst, og behandler folk med respekt.

Men noen folk forandrer seg jo dessverre aldri.

Men det er lov å håpe.

Skrevet

Okei, beklager, det viste jeg ikke..

Skrevet

Den er grei =o)

Ikke greit å vite alt om alle...

Var gift med han i 7 veldig vonde år. Og hvis du visste hele greia, hadde du nok skjønt det...

Det er blandede følelser hos meg nå, hvis han flytter i nærheten av oss.

Alle barn fortjener begge foreldre i livet sitt, uansett om foreldrene er skilt. Jeg har alltid ment det. Men som sagt...ikke alle egner seg til å være foreldre...

Jeg har virkelig prøvd å ikke være bitter og sint, men føler jeg mistet 8 år av livet mitt til denne mannen.

Skrevet

Sender deg en klem, selv har jeg nett flyttet nærmere faren til D.

Og det ser faktisk ut til at han har skjerpet seg en smule.

Og det er kjempebra :o)

Får håpe det ikke blir altfor nærme da iallefall.

Tenker litt på, hvis han er inkluderende og plutselig på ny velger å flytte. DET må iallefall være sårt for sønnen din.

Skrevet

Sant det der. Nå må han snart stabilisere seg.

Sommeren i fjor skal ikke gutten min oppleve en eneste gang til i hele sitt liv.

Skrevet

Nei, husker du skrev om det.

Får virkelig krysse fingrene, for sønnen din sin skyld. :)

Skrevet

Var ikke det han dusten (unnskyld) som truet med å ta livet sitt og plutselig bare forsvant??

Får håpe han klarer å skjerpe seg nå...

Skrevet

Uff jeg håper mange som planlegger unger med menn de nesten ikke kjenner leser dette slik att de velger fedre med omhu. Stakkars gutt.

Skrevet

det er vel ikke alltid så lett å vite om sånt på forhånd?? Man kjenner ikke mannen sin ordentlig før man går i fra han he he..

Skrevet

håper at han gjennomfører og ikke bare lover gutten å flytte og så rygger unna når tiden er inne.

Men smiler litt her fordi jeg ikke er overrasket at han gir opp Island :)

Prisnivået er høyt og været er ikke akkurat din beste venn hehehe :)

Håper han flytter nærmere gutten i nær framtid ja :)

Skrevet

velge fedre med omhu..

ohhh.... ikke ofte jeg sier noe her inne.. men den der uttalelse er bare SÅ naiv og uvitende at...

Sorry mamma til 2vakreprinsesser... ofte har ikke eventyrene en happy ending ;)

Skrevet

mammatil2vakreprinsesser:

Ja,skulle valgt annerledes,men saann ble det. Vi hadde et avstandsforhold lenge foer vi giftet oss. Vi bodde ikke sammen foer etter vi var gift. Gutten var meget planlagt,han. Eksen hadde ingen barn selv, og saann ble det naa.

Han ble foedt 11 mnd etter at vi gifta oss, og visste noksaa fort etter at jeg flytta til USA at dette skulle jeg aldri gjort....

Det er forresten ikke synd paa gutten min. Han har et fint liv, og er en flott gutt.

=o)

Skrevet

bare lurer...

syns du sa for en goood stund siden 1-2år at faren til gutten din var den eneste årsaken til at du enda bodde i statene? for du fikk ikke flytte til norge? men så har han flyttet til island?

har vært borte noen mnd her fra så ikke fått med meg alt ;)

følger litt med deg nemlig, så koselig å lese hvordan det går med deg...

Skrevet

Nei,da har du sikkert misforstaatt litt. Lang historie og mange sider av samme sak.Han skulle ikke i utgangspunktet flytte til Island, men til Texas,- men alt ble bare rot og tull for han der... Og du husker sikkert at jeg tapte rettsaken, og at jeg ikke fikk ta han med til en annen stat?

Men fikk 100% daglig omsorg i fjor sommer, saa da kunne jeg jo flytte.

Jeg kunne nok flyttet tilbake til Norge om jeg ville naa, men har barn i skolen,som ikke vil til Norge. Og da er det ikke barebare heller.

Men haaper jeg kommer meg hjem naar jeg blir pensjonist =o)

Nei naa skal jeg ut i sola. Vi har yard sale i dag =o)

Salget gaar meget tregt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...