Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 se til h***** å pell deg inn på msn NUH!! =P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Kan du f*** ikke skjønne at jeg er MØKKALEI av å være på msn og bli plaga av deg????? ÅÅÅ!!!!!!!!!!! Søppelkjerring!
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 haha, takk for den a!! er litt drittlei av trynet ditt selv classy trash, men har noe å spørre om, tror det er best jeg tar det over msn, om du forstår?? =P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Nåja, trynet mitt er bedre enn ditt. Ja, jeg skjønner at du ikke vil dele med alle på dib om deres sexvaner og lign. Godt du har meg, faktisk. Hvem skulle du ellers spurt om ting..? Problemet er jo bare at jeg ikke utøver slike.. Hva skal jeg si..?? Jeg er ikke som dere, heldigvis, så du får jo aldri noen gode svar.. Er det rart jeg blir lei av deg..??
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 nuvel, det med at trynet ditt er finere enn mitt kan a diskuteres.. greit nok at jeg er stygg men ved siden av deg blir jeg ihvertfall vakker tenk på den litt du! håhå, hør på deg selv a! jeg HAR ihvertfall ett sexliv, hahahahha... er det rart jeg blir lei av deg skal vel heller være det store spørsmålet, du bare kontakter meg for du har ikke andre venner!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Okey, Elise. Hvem måtte inn på nettby for å finne seg en type..? Du kan jo søren meg ikke gå på byen engang jo. Ikke at jeg gikk på byen for å finne samboeren, men trengte ikke å gå så veldig langt ut for å få han. Men, er med på utfordringen, om du er. Gå på byen for å se hvem som blir sjekka opp først? *gjerne* Har du et sexliv..? Hva sa du i bilen..? Når vi kjørte hjem fra kjerka..? Du klarte ikke å huske engang sist dere hadde sex. Jeg sa ikke noe om når jeg og samboeren hadde sex sist. Vi hadde det faktisk timen før vi reiste og henta deg. A lot of information here, men jeg prøver å slå deg:) hihi Og det er lett som bare det. Dessuten, for å presistere: Vi hadde det om natten også. Skal jeg gå enda lenger bak i tid? Vi er ganske aktive skjønner du. Jeg syns så tydelig du har sagt at du ikke har venner jeg. Og åssen vet jeg det..? Fordi du har sagt at du bare sitter inne. Visste du at det er farlig å si ting til meg? Jeg har en god hukommelse serru..
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har ihvertfall mer draget på gutta enn hva du har dævhørte sigøyner! jeg fikk meg en bra gutt som i det minste har øra på stell..! men tar imot utfordringen om å se hvem som blir sjekka opp først.. hold på høreapparatet gamla! hehe, skal love deg jeg har ett sexliv, men jeg har ikke sex foran mitt barn jeg serru, vil at hun skal bli skåna for sånt, eller hva sier du snuppa? sønnen din kan faktisk HØRE, noe du og typen din ikke akkurat kan
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Unnskyld meg. Men dævhørt, sigøyner, høreapp OG gamla henger ikke på greip. Det ble litt for mye, så her tapte du me glans. Hadde du derimot nevnt noe slik som: dævhørte trønder, som er medgangssupporter med VIF, ville jeg tent på pluggene. Men det at du ikke klarte å komme med noe bedre enn hva du gjorde.. Det beviser rett og slett inkompetansen din. Hva sa du i bilen, når du var redd for å bli ferska for å ha røyka? Når jeg sa: Ja, men hvorfor ikke si at han skulle være glad for at du tok deg noen få trekk når hu du var sammen me røyka omtrent hele tiden. Hva sa du ang om det? Greit, du husker ikke. Vel, du svarte: Åssen klarer du å komme på noe så raskt? Jeg klarer ikke å si imot, jeg blir alltid stående og se dum ut, blir litt ferska der og da. Mine egne ord gjenfortalt, men det var ca slik du sa. Så.. Ang det tullet du skrev: Mulig han har øra på stell, men har han stellet sitt i orden..? Ettersom dere ikke.. Tja, har så mye sex.? *bare lurer* Er han noe å satse på da? Er det deg det er noe galt med? *hmm* Hva er det man bruker dyne til a??
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Dytter for min kjære prinsesse! *ehh* Søppelet mente jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå