Gå til innhold

Noen ifra Nord her? =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurte på om det er flere prøvere fra Nord i landet her? Bor i Alta, har en gutt på snart 2år. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Jeg er en prøver fra finnmark. Er 23 år og har prøvd siden desember i fjor. Har ikke skjedd noe enda, men krysser fingrene for at det skal skje noe snart :)

 

Jeg har ingen barn fra før så dette er spennende

 

Kor gammel er du?

Skrevet

Hei! Er 22år..:) Hvor i finnmark holder du deg til? :)

Skrevet

Fra desember, enn du??

Skrevet

Er fra troms:)

Skrevet

Hei hei!

Da er vi hvertfall 3 stk nordfra :)

Hadde trudd vi var fler men....

 

Så arytai hvor gammel er du? og hvor lenge har du prøvd?

 

 

 

Skrevet

Prøver fra tromsø her, prøvd siden slutten av mai 2007

Skrevet

Når har dere ikm da?

 

Jeg har den 13. mai. Bare en uke til nu.... venter i spenning

Skrevet

Fikk tr på besøk søndag jeg da.. Hadde maaasse symptomer enda denne mnd..:( Og har aldri hatt så vondt i eggstokkene og korsryggen ett par timer før mensen...!? hmm..

Skrevet

Så kjipt da!!!! :(

 

Synes alltid det er så kjipt når tr kommer. Det er ikke bare det at du ikke er gravid, men det er en HEL måned til du kan vite om du er gravid neste gang.

Og en blir jo bare mer og mer skuffa for hver gang tr kommer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...