*Lykkeliten* Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hei! Lurte på om det er flere prøvere fra Nord i landet her? Bor i Alta, har en gutt på snart 2år. =)
malla85 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Hei!! Jeg er en prøver fra finnmark. Er 23 år og har prøvd siden desember i fjor. Har ikke skjedd noe enda, men krysser fingrene for at det skal skje noe snart Jeg har ingen barn fra før så dette er spennende Kor gammel er du?
*Lykkeliten* Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2008 Hei! Er 22år.. Hvor i finnmark holder du deg til?
malla85 Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Hei hei! Da er vi hvertfall 3 stk nordfra Hadde trudd vi var fler men.... Så arytai hvor gammel er du? og hvor lenge har du prøvd?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Prøver fra tromsø her, prøvd siden slutten av mai 2007
malla85 Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Når har dere ikm da? Jeg har den 13. mai. Bare en uke til nu.... venter i spenning
*Lykkeliten* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2008 Fikk tr på besøk søndag jeg da.. Hadde maaasse symptomer enda denne mnd.. Og har aldri hatt så vondt i eggstokkene og korsryggen ett par timer før mensen...!? hmm..
malla85 Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Så kjipt da!!!! Synes alltid det er så kjipt når tr kommer. Det er ikke bare det at du ikke er gravid, men det er en HEL måned til du kan vite om du er gravid neste gang. Og en blir jo bare mer og mer skuffa for hver gang tr kommer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå