Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 orgasme ved at noen stryker over kroppen? Eller er det jeg som er veldig følsom. Fikk orgasme 3 ganger igår. Bare ved at je ble så vidt tatt på. Men var veldig deilig da
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 HI her. Ja jeg klager ikke. Men har ikke alltid vært sånn. Klarte ikke å få orgasme før. Men det har bare blitt bedre og bedre etter jo fler barn jeg har fått
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Nei han trenger ikke å holde på så lenge for å tilfredstille meg Men mye vil ha mer
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Så dumt da...du må jo få deg en lang og god runde når du først skal få kos
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 JA Hihi. Ja den varer en stund Men jo fler orgasmer, jo mer vil jeg ha. Hihi
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Er det nå jeg skal si at han er heldig :-) Det er deiligt å se/høre når damer får org. bare tanken er kinky---
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Tror ikke han klager Det hender at han begynner å le litt. For den minste ting kan tenne meg og få meg til å komme
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Det høres godt ut. Er det fordi han er god i senga eller fordi du er ....
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 Han kan sine saker ja Eller fordi jeg er hva?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 Eller fori du er over kåt og glad i sex (sorryhvis jeg er direkte) Jeg har vært sammen med en dame som fikk orgs. 4-5 ganger under akten. Det var så deilig:-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #14 Skrevet 4. mai 2008 Ja jeg er vel glad i sex Men det er ikke alt i ett forhold. Jeg får alltid orgasme fler ganger når vi koser og mange ganger når vi har sex Ikke alltid jeg får med meg antallet. For blir litt "borte" kan man si
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #15 Skrevet 4. mai 2008 Enig at sex ikke er alt i et forhold, men jeg mener at det er en viktig del av det, og sex er en ting en ikke kan leve uten,
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #16 Skrevet 4. mai 2008 Ja det er viktig. Nytteløst med ett forhold uten sex.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #17 Skrevet 4. mai 2008 Eller med et med lite sex!! særlig når en er veldig glad i sex, men ikke den andre:-(
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #18 Skrevet 4. mai 2008 Det er vel sånn det blir i perioder. Men JA det er jævli frustrerendes
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #19 Skrevet 4. mai 2008 Sant det:-) Derfor er det greit med nettet da kan en flørte.Noe som er sundt.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #20 Skrevet 4. mai 2008 Å flørte hjelper vel IKKE hvis man ikke får noe!?!?!!! Egentlig så vet jeg ikke hvordan man flørter jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #21 Skrevet 4. mai 2008 Sant igjen........å få noe er det beste. Det er gøy å treffe ei dame som er ærlig, åpen og glad i sex!!! Sorry, men om det finnes så er det ikke mange av de. Skulle en mann være heldig og får en som er glad i sex så må en passe på. Gi henne sex 24timer.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #22 Skrevet 4. mai 2008 Da er kanskje jeg en av de få da Jeg trodde ALLE mannfolk var glade i sex jeg. Men her er det motsatt gitt. Er vel heller jeg som maser her i gården
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #23 Skrevet 4. mai 2008 Det kan ikke være sant??? Nå er jeg voksen mann og har mast om sex siden jeg var liten :-) Det er veldig få damer som jeg har møt som vil ha sex 24 timer. personlig er jeg så åpen og glad sex at jeg eier ikke hemning når jeg er kåt. nesten alt er godt....når og hvor som helst:-) Du må vær unikkkkkkkk
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #24 Skrevet 4. mai 2008 Tja jeg kunne vel ikke hatt sex i flere døgn i strekk tror jeg. Men hadde sex i nesten ett døgn en gang. Var digg det. MEN litt vondt for å gå etterpå Har vært med på endel i min "ungdom" kan man si. Vet ikke akkurat om jeg er så unik, men hvorfor holde seg borte fra det som er godt!!!?!??!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #25 Skrevet 4. mai 2008 Jeg tror at jeg begy. å like deg :-) Kan ikke du si det til alle andre damene i verden. Kan jeg være frekkkkkkkkkkk å spør deg om alderen din? Please ikke svar hvis jeg er for direkte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå