Northernlights Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Kan du sende meg adressen din i PM? Så sender jeg det du vet =o)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hvis det er hun jeg tror har du skrevet nicket feil, sånn dersom hun søker det opp når hun er innom...
Northernlights Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 Nei,det er sånn det skrives =o) Mulig det er ei som er her sjeldent? Var iallefall det nicket som ble brukt når hun sendte meg PM. Tenker dra på posthuset i morra,så jeg ville at hun skulle sende meg adressen fort og gæli.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Oki, for jeg kjenner ei Anlej her inne, og hun skriver med J, ikke i... Bare sånn til info asså... Men det er jo mange nick da... Men om det er henne så tror jeg kanskje at jeg har adressen hennes liggende et eller annet sted her... (fra nesten samme sted som meg, mamma til en gutt?)
Northernlights Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2008 Oi,skrev jeg det ikke med J?? Hm...det skal være j, ja ;o)
Northernlights Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2008 Måtte teste..-haha Visste det var med J, men har sikkert sånn langdagtilfelleavfeiltrykking Hun har en liten gutt, og vil ha brannbilmerker til vegg og sånt ;o)
Northernlights Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2008 Posthuset stenger om 3,5 time, om du vil jeg skal sende i dag maa deu neesten sende med adressen din i PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå