Gå til innhold

Noen som har blitt spådd??? se hit!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere blit spådd av 0406 eller eli(prøvekanin) å det har stemt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har blitt spådd av begge(plus noen til), men kan ikke si om dem har rett før om noen månder... alle har svart forskjellige månder, men samme kjønn, gøy å se om noen har rett..:)

Skrevet

Hei Milla:)

Utrolig gøy å bli spådd, og kult at de gidder! MEN! Ikke legg din lit til at en hver spådom nødvendigvis er riktig. Ta det som det kommer. Jeg har blitt spådd av de du nevner pluss av noen til. Alle spår forskjellig på meg iallefall. Ingen sammenheng angående kjønn, ingen sammenheng angående når en eventuell graviditet skjer. Men, kanskje har en av dem rett, det vil tiden vise. Da skal jeg gi rapport:)

Skrevet

Eli spådde meg gravid i juni med en gutt, mens magica fra tryll spådde meg gravid i juli med ei jente. Moro å se om noen av dem får rett :) Kanskje det blir tvillinger? :P

Skrevet

Begge to spådde meg det samme.... gravid i juni med ei lita prinsesse:=)

Skrevet

Jeg har blitt spådd av Eli og en til, husker ikke navnet i farta, men var det "barnigjen"?

I hvertfall, begge har spådd meg gravid i mai, med en guttebaby :D Så spent å se hvordan det går :D

Pluss ei venninne som tolka en drøm for meg som visst nok sa at jeg kom til å bli gravd snart. Og det UTEN at drømmen hadde noe med barn å gjøre. og UTEN at hun visste at vi planla noe sånt ;)

Skrevet

hvor finner jeg di som spår??

lust til på prøve:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...