Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

For to uker siden fikk jeg 3 positive tester, svake men rosa strek på alle( billigtest) Noen dager etter dette fikk jeg negativt hos legen. Så jeg ventet enda noen dager og tok en ny test hjemme, som også var negativ.

Men hvorfor får jeg ikke noen blødning snart da....??? Er så lei av å vente på at kroppen skal ordne opp!

Så blir jeg sånn tankefull og tenker at kanskje det sitter en spire som har klort seg fast der inne:) får man kan jo ikke få positiv test uten hcg tilstede... men da er jeg vel skikkelig opptimist:)

Hilsen frustrete meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skjønner jeg godt at du blir.. ventet på at kroppen min skulle orde seg lenge etter SA.. kan jeg spørre hvorfor du venter??

Skrevet

fordi jeg ikke vet om det kan ha vært en kjemisk, ma, sa eller hva man kaller det... er så irriterende når jeg fikk positive tester, så negativ, men ingen blødning enda. Vet liksom ikke hvor lenge jeg skal vente på tr, eller om jeg må be om utskrapning om det er det som må til...

sjansene for at jeg fremdeles kan være gravid er vel ikke tilstede vil jeg tro..???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...