Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 for den er grusomt fin! oG nå er dere nødt til å linke til andre fine sanger=)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hører på den her akkurat nå, for jeg hørte den tilfeldigvis i GTA IV, og kom på at det bandet liker jeg jo. Ellers så elsker jeg denne sangen:
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Forresten...den sangen jeg elsker elsker jeg mye mer når den er på færøysk, men fant kun den islandske versjonen på youtube. Den sangen du ga link til var veldig fin...sånn visesangaktig som jeg gjerne kunne ha spilt på gitar.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Denne er nydelig og betyr utrolig mye for meg.har hjulpet meg gjennom mang en tung stund..... Mvh
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Ja den er utrolig fin! Når jeg var liten spilte pappa ALLTID gitar for meg, og da ALLTID visesanger... Savner å være liten jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå