Gå til innhold

Noen som har bodd på en psykiatrisk / barneverns - institusjon her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikke helt spørsmålet, kan folk som har vært innlagt på psykiatrisk sykehus som voksne svare, eller er det bare kjipe barndomsopplevelser du er ute etter?

Skrevet

Jeg har bodd på psykiatrisk sykehus for voksne da jeg var atten, grunnet depresjon og anorexi med bmi på 12. hvordan jeg hadde det? -helt jævlig selvsagt. Hva trodde du?

Skrevet

jeg har bodd på psykiatrisk instiutisjon, likte jeg ikke. men har også bodd under barnevernet og der hadde jeg trygge voksene rundt meg så der hadde jeg det bra.

Skrevet

jeg har bodd på bv instutisjoner fra jeg var 13 til dagen etter 15års dagen min.

pluss forster hjem i den tiden også.

jeg hadde det utrolig hardt og vanskelig da de ndre ungdommene ville "ta meg" forde jeg ikke var som de,jeg var en engel i dems øyne.

en av de voksene var ikke snill mot meg når vi var på egenhånd når han hadde nattevakt,jeg glemte alt med tid og stunder.

da jeg som 18åring fikk jobb på utested var jeg så uheldig at han var stamkunde,fikk tak i nr mitt og begynte og ringe meg på natten og lurte på om jeg ikke ville komme og sove på armen hans.

heldigvis viste mamma,stefar om at han var stamkunde,at han likte unge jenter og de så at jeg begynte og skulke jobben,var innesluttet,deprimert og redd.

så de støttet meg i og slutte,men turte aldri fortelle sjefen dette.

andre ¨på de stedene var fryktelige strenge og "slemme" unødvendig,men andre var helt topp og behandlet meg på samme måte som jeg behandlet de (med respekt)

jeg møtte også andre ungdommer,men med store problemer med narkotika og stjeling så jeg fikk se og lære mye av dems feil..noe jeg setter utrolig pris på..

men det var hardt ukuselige vinduer som jeg ikke kunne åpne som jeg ville selv,uknuselig speil som du nesten ikke så deg selv i,tvstuen var låst til kl var 16.30 og åpen frem til 22 for da måtte vi sove,kjøkkenet var låst så ville du ha noe så måtte du spørre,kniver var innelåst,tlf var innelåst,ingen mobil.

noe av det positive var jo at vi brukte tidn på andre tingen enn tv,man ble bedre kjent med hverandre..

dette er fra ett av stedene jeg var på de andre var det litt friere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...