Gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 sist TR kom en uke forseint og var litt rar,(kom bare som dråper på pariret i noen dager, før det ble mer normal i to tre dager (har ganske korte TR)) no er den på overtid igjen,har kjent at den kommer i noen dager, men det hender ingen ting (bare ett par dager, men har hatt stabil TR i lang tid før dette,og har ikke gått på noe p-piller på 1år) testa meg selvfølgelig sist, 7 dager på overtid og den var negativ.... tror hodet mitt lurer meg selv fulstendig? mange som har lurt seg selv så mye å så plutselig? eller noen tips om hva kroppen min driver på med?
MrsMayer ♥ Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Når jeg skulle ha mensen sist var den forsinket hos meg også uten at jeg har noen god forklaring..Jeg hadde først da brunt uflod som gikk over til litt blødning.. veldig rar mens.. Men, jeg tror nok at om man tenker veldig mye på om man er gravid eller ikke så kan kroppen bli litt stressa og usikker så det kan være en grunn.. Kan du ikke ta en test i morgen da?
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 det er det som er litt rart, jeg er 100% sikker på at jeg ikke er gravid... men noe rart har jeg sikkert gjort med psyken min i det siste;) kanskje viss jeg tar en test så kommer den sikkert... hehe... tror det bare er en litt rar kropp... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå