kitta216 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Dette er merkelige saker altså.... pleier å ha sykluser på 32 dager og her har jeg fått en mini-mini-mini blødning på dag 22... veldig lys og så lite at det nesten kan kvalifiseres som spotting... sammen med en litt slimete blank utflod (sorry for ekle detaljer...) Denne måneden har jeg egentlig tatt ferie fra hele prøvinga, så har ikke testet etter el etc... så aner virkelig ikke hvordan det hele ligger ann... Bare at om dette er TR så var el på dag 7 og det tror jeg er lite sannsynlig! Noen som har vært borti dette??
kitta216 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. mai 2008 Glemte helt å skrive at det har vart i to dager... kommer bare litt på papiret når jeg er på do nå....
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 hmm.. like forvirra som meg ja.. ganske likt "blødning" som jeg hadde egentli men så gikk det over til TR..
MrsMayer ♥ Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Kan jo være en festeblødning da? Det er ikke så vanlig og jeg er ikke helt sikker på hvordan det er, men kanskje?
kitta216 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Mulig det går over til TR... men det er liksom i underkant av to uker til jeg skal ha TR... normalt sett i alle fall...
kitta216 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2008 Har lest litt rundt her og noen sier at den skal være brunaktig mens andre beskriver den som det jeg har nå.. helt lyserosa... hmm... er nok bare å vente å se, men med alle disse tankene holder jeg på å bli gal....
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Du har ikke EL nå da? Hvis det kommer farge i EL-slimet er det et tegn på at du er ekstra fruktbar. Kjør på for fullt du!! Og lykke til :-)
kitta216 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2008 Ingen EL her.... testet siden spottinga begynte...
kitta216 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2008 tenkte jeg bare skulle oppdatere litt.... den lille miniblødninga varte i to-tre dager... Nå er det i følge normalen 5-7 dager til ikm... Så nå blir det spennende siden jeg har hørt og lest så mye forskjellig om hva det kan være.... krysser alt jeg eier og har
Mikkemafian Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 En kan bli helt sprø av mindre!! Samme situasjon her, mn jeg har ikke så peiling på syklusen min som du har på din!! Har IKM på søndag(tror jeg) og hadde en liten minimini-blødning forrige søndag.. Venter i spenning!!!
kitta216 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2008 Hvordan går det med deg? skjedd noe? Her er det murringer i magen så det holder og vondt på den ene siden, men ikke slik som før TR... men er sikkert ingenting på gang med min flax.... he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå