Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Min arbeidsgiver nr 2 sier at lønna skal være på konto senest 10. hver mnd, men jeg har ikke fått enda. Har noen andre fått?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Nei jeg har ikke fått lønn, har utbetalingsdato 15nde men regnet jo med at den skulle komme litt før, den gjør jo alltid det...!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 Sånne arbeidsgivere ass..
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Ehh, ja, skjønner de ikke at jeg er totalt avhengig av at pengene kommer til tiden? Helvetes arbeidsgiver, nav og alt det der.
Jodasåneidaså Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Ikke jg heller!!!11!1 Å nå r d fakktisk TREDTE mai fakktisk!!!!!!!" Månten r joh snart slutt eller!!! Å jg liksom bare sånn ÅH fyyy faan as,, vi har jo brukt opp allt for lenge sia,,å hælvettes NAV drit as å møkka staten oxo for vi bettaler uannset ALTfor mye i skatt,,, å dem utlenningene driver og kommer å får all trykda si føre oss sånn at vi ikke får penga som vi ERLIG har tent i tie lixm?!!?! mn så kom jg på no lurt,, for jg tvingte gubben t og ta opp forbruks lån i stede =) =) =) Så nå r allt bra!! koz
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2008 Betaler alt med mastercard jeg og kaster regningen. Gått fint lenge nå. Bare ber banken om mer limmit lixm.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Forbrukslån er for puser muggers, KREDITTKORT er saker det!
Jodasåneidaså Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Menneh,, for og bruke sånne kreddit kort må jg huske flere koder da?? D vet jg fakktisk ik om går.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. mai 2008 nehei, det jeg har nå bare trekker jeg og signerer på, vanntett system. Jeg er kjempeimponert over hvor bra det funker ass. Ikke bilde eller noe sånt tull heller. Så trenger jeg ikke gå til frissørn først lixm.
Jodasåneidaså Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Heregud,,r d virkli sannt??!"? jg føler pluttseli att live mitt ik har begynnt før nå jg as. menneh,,man kann få bilde på visst man vill eller?? jg r trosallt bare ong en gang lixm,,så jg vill helst dokkumentere d så mye som over hode muli.,, å så kann søstra mi på 14 bruke d som legg oxo seff.
___________ Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 jammen, jeg har jo brukt opp alt jeg kan få av lån, også bor jeg i en lavtsinskuddsleilighet og husleie har akurat økt med 20 000, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. tror vi må bo på gata assa. HVOR ER LØNNEN MIN ASSA?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2008 Ikke fått lønn i dag heller. Herregud. Nå er helga snart over. De burde tenke litt de som kjører lønn assa. Hvordan skal vi få kjøpt mat på mækkern i måra lixm?
Jodasåneidaså Skrevet 3. mai 2008 #13 Skrevet 3. mai 2008 NEeeei,,kjøper dere fammilie middan på mackern!!!! R du helt fjærn eller???+? Tenker du ik på ongene i d hele tadt?! Maten på Burger King r jo mye bedere. d vet jo alle,,heregud.,
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. mai 2008 Ja altsåmenn nårr vi skall kose vårs skikkelig så går vi på mækkern bugerking er liksom på verdagene. Og lørdager spiser vi kebab.
Jodasåneidaså Skrevet 3. mai 2008 #15 Skrevet 3. mai 2008 Ehhh haloo! D r fakktisk omvent dah eller!!! Følg m"!!! Kebab kosen din r foressten lagt av utenlenninger,,du mater garanntert onga dine m rotte kjøtt!!! Så enkli burte jg melt dg t BV as.... sku gjordt d å visst ik jg hata dem lizm.. faan.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. mai 2008 Joda svarte er de, men de lager god babb ass. Og det er ikke råtte i den da - de har jo mange katter i bakgården der.
Jodasåneidaså Skrevet 3. mai 2008 #17 Skrevet 3. mai 2008 Jævela kepab spisendes dyre misshanler!!! =( =( =( Du spiser fakktisk bitte småe PUSE KATTER,,, å særverer d t onga dine oxo !"!? som lørdas kos!!!!1 å lager debbat om d å?!!?! D her blir for mye for mg as., Dere på DIB r faan mg gærninger hele gjenngen,,! *gråte *
Jodasåneidaså Skrevet 3. mai 2008 #19 Skrevet 3. mai 2008 D går ik ann og skjønne va du skriver!!! Ehhh haloooo,,skriv NÅRSK eller!!!!! R du utenlenning du å karnskje??!!! Jævela Katte morder!!!!!!!!§!
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #20 Skrevet 3. mai 2008 WoRd!!!!!!!Jei signerer på den!!!!! Biatch lizzm *kozzz*
Jodasåneidaså Skrevet 3. mai 2008 #21 Skrevet 3. mai 2008 *klemzzer * (Lite ik jg særriøst ik orker og skrive sånn her mer a!!!)9
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 3. mai 2008 nei de lager jo ikke babb av katter da, kattene er der for å ta råttene. Jeg spørte han som eier det jeg . Og mattilsynet var der, og de sa det var helt greit de. Og dem gjør i alle fall sjikkelig arbe.
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #23 Skrevet 3. mai 2008 Nei! for dem er kjøpt og bettalt av svartinger, samme som taxi alt er kjøpt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #24 Skrevet 3. mai 2008 Hæ, eier svartigene taxi og? Kan de ikke la oss trøgda nordmenn få ha noe i fred?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå