Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 ... er jomfru! Hahaha, gud nå må jeg gi meg altså... Nei, nå har jeg drukket altfor mange glass vin, men jeg syns dette var hysterisk morsomt! En jomfru på DIB, liksom! Haha! Uff, ikke minn meg på dette i morgen. Godt jeg har barnevakt til godt utpå dagen. Verste er at jeg bare har drukket 3 glass. Takk for meg.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Er det noen som er jomfru mer i det hele tatt da? ha ha:D
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 jomfru som i stjernetegn- teller der eller;o) fint at noen koser seg, mens andre er på jobb!!
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 JEg er! Sleng over millionen! (født i august serru!)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 ha ........... jeg er jomfru og har adoptert mine barn !!!!!!!!! Sender ktr nr på PM .....
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Haha, jeg trooooor ikke på deg august! Og stjernetall teller ikke. Man må ha jomfruhinne!
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Skal du sjekke om de lyver da?
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 ha ha nei det var bra, for det var ikke sant ....... Søren og ..... vil ha en million slik at jeg kan være hjemme og mosegose med mini ett år til ........ også vil jeg å ha vin !!!!!!
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Pass deg nå! Det er mulig å få sydd på igjen jomfruhinne, skjønner du, så du får bare begynne og belage deg på å betale! :-D :-D
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 Selvfølgelig. Jeg har ansatt en gynekolog som er spesialist i å diagnosere kvaliteten på jomfruhinner =)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #15 Skrevet 2. mai 2008 Hahah, mente stjernetegn...=P Uff, denne vinen går rett i surra. Du kan få et glass altså, august. Sender over nå jeg. Helt eller halvt glass?
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #16 Skrevet 2. mai 2008 Haha, du lurer ikke gynnisen min azz!!!
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #19 Skrevet 2. mai 2008 Same prosedure as last year? shikaklong.... biip biiiiiip... sending.... sending.... You have now recieved .... one - glass - of - wine (Robotstemme selvfølgelig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå