ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 eller noen plass på nett jeg kan bestille?
**Min nydelige Milla** Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har prøvd mange forskjellig.. Mange dårlige der ute. Så det jeg ville gjort, og som jeg gjorde, var å gå til frisøren min og spurte om de kunne bestille eller skaffe meg rettejern som de brukte. De er jo de aller beste. Og jeg er superfornøyd. De er dyre da, betalte 1200 for min. Men da får man også en bra en.. Jeg retter ut mye, nesten annenhver dag, ikke glad i krøllene mine Så dra innom en god frisør eller fler, og spør :)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 de somd e bruker på de fleste frisørsalonegene - tror de heter ghd eller noe i den duren. Pleier å koste rundt 1000-1200kr Kan og bestilles på lookfantastic.com - men da må du kanskje ha adapter i tillegg
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 takk for svar:) 1200 var ikke såå gale, tror jeg betalte rundt tusen lappen for mitt, for 2 år siden og det er elendig! Utrolig kavete å rette og rette, så trenger et som fungerer bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå