pøber´n & je Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Noen som har noen erfaringer (og gjerne positive), de vil dele med meg?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Tatoverte meg på Stovner/Vestli. Akkurat ved den puben, og butikken der. Er ei rolig dame der som tattoverer, kjempehyggelig og koselig. Skal definitivt tilbake til henne ) Resultatet ble jeg kjempefornøyd med )
pøber´n & je Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 De har fått masse kritikk, så de utgår. Takk for at du gadd å svare
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Hva går den kritikken ut på da..? Bare lurer siden jeg ikke har hørt om det og har tenkt meg tilbake.. Var iallefall superfornøyd selv jeg da, så går vel tilbake uansett men... )
tine29 Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Kunst med Puls. Mange år siden, men den dama var superflink! Husker ikke adressen. Prøv Google:)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 memento på sagene hun bruker samme teknikk som kunst med puls (prikker) og er fantastisk jeg holder på med hele ryggen min der, og har flere prosjekter på gang!
pøber´n & je Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2008 De er ikke oppe på lørdager og det er den eneste dagen jeg kan
The most famous Ludder Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 En av kompisene til Madcon-gutta har et studio, der har jeg masse gode erfaringer med gode jointer av ypperste kvalitet (grønt selvfølgelig) og deilige kosestunder ;-) Anbefales! Men nå husker jeg selvfølgelig ikke hva det heter... Ligger ca 7 min unna midt i sentrum ihvertfall :-)
pøber´n & je Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2008 Hehe. si ifra om du kommer på det da
The most famous Ludder Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 Det skal jeg, men er nok dessverre ikke altfor sannsynlig :-( Eneste jeg husker er at han heter Joe :-)
pøber´n & je Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. mai 2008 Utrolig mye man kan finne ut ved hjelp av et navn
The most famous Ludder Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 Har du funnet det ut? Da kan jo du fortelle meg da... Hadde vært morsomt å ringt ham igjen :-) han var ganske så flink til det meste, hihi...
pøber´n & je Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. mai 2008 Prøvde å google det. Men fikk ikke opp noe som kan stemme med det du husker. Skal prøve å lete mer i morra, hodet mitt har tatt kvelden kjenner jeg, og da er det vel på tide at resten av kroppen følger etter
The most famous Ludder Skrevet 2. mai 2008 #16 Skrevet 2. mai 2008 Jaja... Har prøvd å google jeg og, men er helt lost i Oslo, eneste jeg klarer å forholde meg til der er Karl Johan og Oslo S... Og det var som sagt ca 7 min derfra (med bil). Hehe... Han er litt sky av seg, mulig derfor. Natta da... Og lykke til med tattis!
pøber´n & je Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. mai 2008 Med bil ja. Da er det vel ikke akkurat sentrum lenger. Får prøve å finne ut mer i morra. Takk for hjelpa. God natt til deg og
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 2. mai 2008 #18 Skrevet 2. mai 2008 sjekk Oslo bodyart, ligger i Munkegaten 1. Jeg ble tatovert der av Bo, og jeg er kjempefornøyd. Flere venninner av meg har også vært der. www.oslobodyart.com
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. mai 2008 #19 Skrevet 3. mai 2008 Det finnes utallige tatoveringssteder i byen, og mange bra. Dessverre også noen ikke så bra, som den på Vestli (ref. tv2 hjelper deg for en stund tilbake). Hva du vil ha er viktig for hvor du skal dra, alle har noe de er bedre på enn andre. Det beste du kan gjøre er å sjekke på forhånd! Denne helgen er det tattoomesse på SAS Radisson, ta deg en tur og se hvem som er flinke til det du vil ha. Se på http://www.oslotattooconvention.no/ for en liste over hvem som er med og mange websider.
MissAntrop Skrevet 3. mai 2008 #21 Skrevet 3. mai 2008 Jeg kan på det varmeste anbefale Leading Light som ligger i Sandvika. Jonathan er utrolig flink, nøyaktig og ikke så sinnssyk dyr. Han var på Oslo Tattooconvention i fjor, kanskje han er der i år også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå