Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Starta å gråte da jeg så på detektimen på nrk, men så slutta jo den, og jeg tenker ikke på den nå, men presset i brystet har ikke forsvunnet og øynene er konstant våte. For en kjip fredagskveld...
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Noe spesielt som ligger bak? Mine hormoner er så urolige at jeg begynner å grine av alt mulig selv.
Ingenting Tingeling Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Er fan av Boyd (kalde spor) og syntes at kveldens episode var så fæl, vondt å se det som skjedde med barna under kigen..og ho som drepte søstera si..huff. Blei ganske så opprørt jeg også.
Malita Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Her er ei til som har en kjip fredagskveld. Har forøvrig hatt en kjip dag. Vært deppa og lei meg uten egentlig noen spes. grunn. Har hatt fridag og alt så burde jo virkelig ha grunn til å være i godt humør. Håper det blir bedre i morgen. Trøsteklem til deg foresten:-)
mammamammamammamor Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 eg måtte virkelig kjempe for å holde meg eg og. tenk at di hadde "rett " til å gjøre noe sånt bare pga matematiske beregninger og tro horibelt
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Jeg tror at den vonde følelsen av den detektimen kommer til å sitte i en stund. Jeg er så utrolig takknemlig for min mann og mine to friske og lykkelige barn, og for å være født inn i denne tiden. Det er fullstendig umulig å fatte at disse tingene faktisk skjedde, og mine foreldre er faktisk gamle nok til at det kunne ha skjedd dem...
Malita Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Uffda, det var da et veldig mellomrom jeg klarte å lage.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Utryddelsesleire i Polen og Lebensborn og slike ting.
cherry coke Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Ok. Glad for at jeg ikke så på da. Jeg tåler ikke sånt, og blir helt utafor.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 Jeg knakk jo helt sammen da hun fikk vite at det var Magda hun hadde drept, og da de viste den scenen! Var ille nok å se Magda som blei tatt fra henne da de var små. Har også grått etter jeg skreiv det første innlegget, men så begynte the graham norton show, så fikk endelig ledd litt, og så har jeg grilla marshmallows over telys i mens.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 3. mai 2008 #13 Skrevet 3. mai 2008 Jeg fikk jo ikke sove i natt!:-/ Bare begynte å gråte med en gang jeg la meg i senga...så sovna ikke før etter kl 8! Skal aldri ser på krim med barn igjen.
fox`y Skrevet 3. mai 2008 #14 Skrevet 3. mai 2008 uff da:( er veldig følsom overfor slike ting jeg oxo,så prøver å unngå å se d.. håper d blir bedre ettervert da og at lørdagskvelden blir bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå