Gå til innhold

Nå har jeg grått i en halvtime!:-(

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Starta å gråte da jeg så på detektimen på nrk, men så slutta jo den, og jeg tenker ikke på den nå, men presset i brystet har ikke forsvunnet og øynene er konstant våte. For en kjip fredagskveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe spesielt som ligger bak?

Mine hormoner er så urolige at jeg begynner å grine av alt mulig selv. :(

Skrevet

Er fan av Boyd (kalde spor) og syntes at kveldens episode var så fæl, vondt å se det som skjedde med barna under kigen..og ho som drepte søstera si..huff. Blei ganske så opprørt jeg også.

Skrevet

Her er ei til som har en kjip fredagskveld. Har forøvrig hatt en kjip dag. Vært deppa og lei meg uten egentlig noen spes. grunn. Har hatt fridag og alt så burde jo virkelig ha grunn til å være i godt humør. Håper det blir bedre i morgen. Trøsteklem til deg foresten:-)

Skrevet

eg måtte virkelig kjempe for å holde meg eg og. tenk at di hadde "rett " til å gjøre noe sånt bare pga matematiske beregninger og tro

horibelt

Skrevet

Jeg tror at den vonde følelsen av den detektimen kommer til å sitte i en stund. Jeg er så utrolig takknemlig for min mann og mine to friske og lykkelige barn, og for å være født inn i denne tiden.

Det er fullstendig umulig å fatte at disse tingene faktisk skjedde, og mine foreldre er faktisk gamle nok til at det kunne ha skjedd dem...

Skrevet

Hva handlet det om?

Skrevet

Uffda, det var da et veldig mellomrom jeg klarte å lage.

Skrevet

Utryddelsesleire i Polen og Lebensborn og slike ting.

Skrevet

Ok. Glad for at jeg ikke så på da. Jeg tåler ikke sånt, og blir helt utafor.

Skrevet

Jeg knakk jo helt sammen da hun fikk vite at det var Magda hun hadde drept, og da de viste den scenen! Var ille nok å se Magda som blei tatt fra henne da de var små.

Har også grått etter jeg skreiv det første innlegget, men så begynte the graham norton show, så fikk endelig ledd litt, og så har jeg grilla marshmallows over telys i mens.

Skrevet

Jeg fikk jo ikke sove i natt!:-/ Bare begynte å gråte med en gang jeg la meg i senga...så sovna ikke før etter kl 8! Skal aldri ser på krim med barn igjen.

Skrevet

uff da:( er veldig følsom overfor slike ting jeg oxo,så prøver å unngå å se d.. håper d blir bedre ettervert da og at lørdagskvelden blir bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...