Gå til innhold

ace forsikring...er denne "god nok"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette en bra forsikring? har tegnet denne...men litt usikker på hvor bra den er i forhold til andre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det en ren ulykkeforsikring da??

I mine øyne er den i så fall ikke god nok. Hver sitt valg da, er jo bedre enn ingen forsikring. Men jeg hadde valgt en forsikring som var litt mer omfattende.

Skrevet

den dekker inntil 4 mill ved medisinsk invaliditet. Kreftdiagnose,dødsfall,tannskader, rehabilitering,ombygging av bolig,sykehusopphold. Er ikke det bra da?!!? men klarer ikke helt å sammenligne med andre..

Skrevet

ser ut som eneste forskjell er at denne ikke har uførepensjon...det er ofte litt dyrere.Men trenger man det på barn da?! det er jo ikke aktuelt før etter de er 18 år uansett vel?!

Skrevet

Jeg har denne til mine barn også. Syns den virker veldig bra!

Men jeg er ikke ekspert på hva som er bra og ikke da...

Skrevet

For oss har det vært litt av poenget, altså å få uføreforsikring. Hvis de blir arbeidsuføre før de fyller 18 år får de jo ikke annet enn minstepensjon resten av livet, og får ikke tegne egen forsikring når de blir voksne. Med en uføreforsikring vil de da få engangsbeløp og/eller årlige utbetalinger resten av livet.

Det er visst en veldig høy terskel for å at de erklærer noen for 100% medisinsk ufør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...