schnuppi Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 er dette en bra forsikring? har tegnet denne...men litt usikker på hvor bra den er i forhold til andre...
snartmammapåny Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Er ikke det en ren ulykkeforsikring da?? I mine øyne er den i så fall ikke god nok. Hver sitt valg da, er jo bedre enn ingen forsikring. Men jeg hadde valgt en forsikring som var litt mer omfattende.
schnuppi Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 den dekker inntil 4 mill ved medisinsk invaliditet. Kreftdiagnose,dødsfall,tannskader, rehabilitering,ombygging av bolig,sykehusopphold. Er ikke det bra da?!!? men klarer ikke helt å sammenligne med andre..
schnuppi Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 ser ut som eneste forskjell er at denne ikke har uførepensjon...det er ofte litt dyrere.Men trenger man det på barn da?! det er jo ikke aktuelt før etter de er 18 år uansett vel?!
anonym..-.. Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har denne til mine barn også. Syns den virker veldig bra! Men jeg er ikke ekspert på hva som er bra og ikke da...
Fikk maibaby06 Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 For oss har det vært litt av poenget, altså å få uføreforsikring. Hvis de blir arbeidsuføre før de fyller 18 år får de jo ikke annet enn minstepensjon resten av livet, og får ikke tegne egen forsikring når de blir voksne. Med en uføreforsikring vil de da få engangsbeløp og/eller årlige utbetalinger resten av livet. Det er visst en veldig høy terskel for å at de erklærer noen for 100% medisinsk ufør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå