KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Ja. Men ta pillen rett etter du har ammet, så det går litt tid før neste amming. Det jeg fikk beskjed om på apoteket hvertfal..:-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Tusen takk for svar. Vet du hvor mange timer det kan gå, før man får tatt den?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Altså, som hu på apoteket sa, var at det er ikke farlig at babyen får i seg melken med de stoffene i, men at man lar det gå en liten stund hvertfal.. Så er bare å ta den rett etter du har ammet, så ammer du bare når babyen vil ha igjen.. :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Tenkte på etter man har hatt sex. Må man ikke ta pilla innen så og så mange timer?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Jepp! Tok den selv for noen mnd siden. JEg ammet rett för jeg tok den og ammet ikke de neste 6 timene for sikkerhetsskyld. Babyen min var bare 3 mnd så jeg ville ikke at han skulle få i seg mye av de stoffene. Og du må ta den innen 72 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå