grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 noen som vil se? www.grysom.piczo.com
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Så mye fint=) Må si at jeg blir så glad hver gang jeg ser nicket ditt. Etter å ha lest historien din på hjemmesiden din for en tilbake. Blir så glad for deres skyld da, at dere endelig skal få en liten baby.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Jeg er helt enig med Bluberrypai! Da jeg var inne på BliGravid, hadde du allerede vært der i en evighet. Jeg hoppet over til 1. tri etter bare en måned, og jeg hadde så utrolig dårlig samvittighet på dine (og de andre sliterne) sine vegne! Og ENDELIG kom du inne på 1. tri, du også! Det er så godt å se at det som oftest ordner seg til slutt, enten på den ene eller den andre måten. Og tingene du har kjøpt var VELDIG søte! =)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 Tusn takk så søte dere er:) ingen skal ha dårlig samvittighet for at man får et lite mirakel i magen<3 er bare helt super at noen er så heldige at di slipper å slite:) er ca 15 uker til lillegutt skal komme men d er deilig å ha d meste på plass
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Så koselig:D..Hvor er stellebordet fra? Syntes det var veldig fint:D
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2008 stellebordet er stokke. kjøpte d på babycomfort 3495kr.
*Lucky _baby* Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 hey:) Nå har jeg vært inne på hjemmesida di og sett, og babytøyet var kjempesøtt:D Og magebildene dine var kjempefine:) Gleder meg til jeg får så fin mage:) Ønsker dere lykke til:)
HH72 Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Var innom og titta jeg også! Masse fint. Er førstegangs og netopp blitt gravid, det begynner å ane at dette kan bli dyrt..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2008 Tusn takk:) er så gøy å shoppe til lilleskatt:)
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 henny72: Du _må_ jo ikke kjøpe stellebord til over 3000,- da. Sjekk ut finn.no og IKEA, så slipper du billig unna. Og du må jo ikke ha stellebord engang... Jeg skal iallefall kjøpe fra en annen prisklasse enn det Grysom har gjort, selv om utstyret hennes var utrolig lekkert! Heldgivis finnes det noe for enhver lommebok! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå