Gå til innhold

hodet er festet.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er andregangs fødende sistfesta hodet seg aldri. Nå er hode festa og kommet godt ned i bekkenet. Er det non erfaringer med hvor lenge det da drøyer før noe mer kan skje. Man kan vell gå lenge slik før det blir fødsel??? Føler meg total uvitende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Når har du termin da? ;-)

Skrevet

har hørt at det kan gå en stund ja, men det kommer jo også ann på hvor langt du er på vei og om ting er modne for fødsel. Det er jo mye som skal klaffe!:)

Skrevet

Jeg lurer også litt på dette, hvor lang tid det tar før det skjer noe etter hodet er festet. Men jeg er førstegangsfødene da. Jeg er 36 fullgåtte uker i morgen.

Skrevet

Man skal være uvitende har jeg forstått nå i dag. Jeg har aldri opplevd at noen av mine 4 har festet seg, men nå med nr 5 la han seg til rette med hode ned i uke 28 og i uke 30 var hode festet. Han sitter fortsatt fast nå i uke 35. Tro om han er svimmel når han kommer ut ;o)

Så alt er nok mulig, er min konklusjon.

Skrevet

Hodet festet seg på nummer en og to rundt uke 34, den ene kom en uke før termin og den andre 3 dager over..

Skrevet

Jeg er 34 fullgåtte uker i dag, og da sto det på oversikten her inne at omtrent nå pleide hodet å feste seg til førstegangs fødene. Så en skulle jo tro at det kan ta flere uker før barnet kommer enda.

Skrevet

At hodet er festet betyr ikke at en fødsel er nær. Ihvertfall ikke på førstegangs, hvor hodet ofte fester seg flere uker før termin.

Skrevet

Har ingen erfaring med tema, bare er inne og leser, men Joikaboll@, jeg lo skikkelig HØYT for meg selv nå...og jeg ler ennå.

"Han sitter fortsatt fast nå i uke 35. Tro om han er svimmel når han kommer ut ;o)"

En god latter forlenger livet da, så takk skal du ha, Joikaboll@

Skrevet

Med mitt første barn festet hodet seg i uke 35 og jeg hadde fødsel i uke 40+3. denne gangen festet hodet seg i uke 37, jeg er nå i uke 38+3.

Skrevet

Med første så festet hodet seg i uke 33 og han kom 15 dager over terminen min.

Skrevet

Med min første festet hodet seg aldrig (eller ikke før fødseln var i full gang) og hun kom 2 dager før termin.

Skrevet

Hos meg festa førstemann seg i uke 34 og jeg gikk nesten to uker over termin, så det kan gå noen uker, gitt... denne gangen er jeg i uke 32, og vet ikke om hu er festa eller ikke enda, har ikke vert på kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...