masir Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Vurderer å få satt på exstensions.....men er litt i tvil om det er noe for meg.Er det noen som har prøvt å kan komme med positive/negative tilbakemeldinger????? Er jo masse penger viss en finner ut at det ikkje var noe å ha.....!!
Mam&Ama Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg tok det for ca 2 år siden. Sveisa på hår.. Det var kjempe fint de første 2 ukene også ble det ett helvete. Masse floker, særlig bak i nakken. Jeg var veldig flink til å børste, men siden jeg ikke fikk lov til å bruke balsam (da kunne de skli ut), ble det floker uansett.. Jeg så heller ikke ut når de ble tatt av.. Håret var 10 ganger mer slitt og jeg måtte klippe veldig mye av håret:/ Men har jo hørt om andre måter å sette på hår enn å sveise.. Jeg anbefaler i hvert fall ikke sveising..
snartmammapåny Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har clip on extensions, kjempe praktisk. Bare setter det på når jeg skal pynte meg. Sliter ikke på håret og man har de i evigheter. Finnes i uendelig mange prisklasser på ebay.com
masir Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 Sveise på håret....er det det samme som dei gjør når dei bruker ei slags tang som smelter festet på håret fast til ditt hår???(hørtes innvikla ut men..) viss det er sånn så er det itilfelle det som gjøres der som eg kommer til å gå...og det hørtes jo ikkje så bra ut..MÅ ha balsam..!!!
Hiv o'hoi Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 jeg har hatt i extensions mangfoldige ganger. Man SKAL bruke balsam, dette får man beskjed om fra frisøren. Men man skal ikke bruke balsam helt oppi festene, men det er ikke noe problem. Har alltid brukt keratine fester jeg da, som man smelter på med smeltetang. Har ikke blitt slitt og det har holdt seg fint i månedsvis.
masir Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har krøller...må en bruke masse "stæsj" i extension hår får å få fram krøller....ser jo dumt ut med helt stritt hår hengende under krøllene???
Hiv o'hoi Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Om du har naturlige krøller, så vil jeg jo anbefale deg å sette på extensions med krøller da enklere blir det ikke.
masir Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2008 ja ikke sant......men lurer jo litt på om det blir skikkelige krøller??? Men det finner en jo ut.....!
Hiv o'hoi Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Ja.. Man kan velge mellom veldig mange forskjellige extensions. Slett, bølger, korketrekkere, lange slakke krøller, krusete krøller - you name it. De holder seg ganske bra også, så tror ikke det skal være noe problem for deg å finne en som passer fin hårtype )
Torpekjærringa Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 Hei ! Nå har jeg relativt ny erfaring med exstensions ...hehe...satt på på onsdag ) Har ekte hår, satt på med sånne keratin fester - som frisøren smelter inn i håret med en varmetang - er hitillls veldig veldig fornøyd !! betalte 3500 kr for 90 fester - ganske langt - til bh stroppen bak tenker jeg. Kjøpte shampoo og balsam hos frisøren - og man skal bruke balsam hver gang, ellers kan det lett floke seg. Syns det er litt ubehagelig å sove på ryggen ennå - litt ømt der festene sitter i hodebånn, men det går seg vell til ! Var på fest i går - og alle syns det så veldig ekte ut ) jeg er iallefall veldig fornøyd !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå