Gjest Trollbundet Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hva er det egentlig de gjør på disse båtene? Er det sant at de aldri er i land noe sted,aldri går i land noe sted for å feste?
Trønderbærta Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hehe...ikke sant nei, er vel enn del på land, og fessting blir det vel å noe av
Hiv o'hoi Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 det der var faktisk et teit svar av meg.. for jeg kan ikke vite hva de gjør på den båten mannen din er på.. Jeg vet bare at min er i land her og der og tar seg en fest e.l.
2blå og ?? i magen Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Alt etter hvor mye arbeid og oppdrag de har det da. Min tar seg en fest dersom de er i land, og vet de skal ligge der en stund.. Men de må jo alltid være i ''bra'' nok form, dersom de ligger på spotten.. Da kan de få et oppdrag bare en liten stund før de må dra av sted.. Men en fest blir det alltids :)
manonym Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Blir lite festing på den båten min mann er på, eller det er egentlig veldig opp og ned. Noen turer ligger de mye inne, andre ganger ikke.
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 tror det er veldig forskjellig...men i følge min samboer er dem ikke så ofte på land,men av og til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå