Gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Om noen vil se..... Syntes jeg bynner å bli stor nå.... Det er morro å se selv at en vokser;)
elin og gutta;) Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 ganske stor babymage ja:) flott da!!!! men om du sa uke 35 hadde jeg ikke stusset på det heller. men vær stolt av den du. gøy å strutte litt:)
Herkules Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Måtte inn å titte da! Utrolig fin mage du har, den var jo ordentlig fin i alle ukene jo. Vokser jo litt i rykk og napp disse magene så ikke sikkert du blir diger selv om du føler det litt stor nå!
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Tusen takk til dere alle.... Jeg føler meg bare plutselig veldig stor.. Så får håpe jeg ikke vokser like mye resten av snagerskapet! Men jeg nyter det... det er så deilig å gå gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå