Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen vil se.....

Syntes jeg bynner å bli stor nå.... Det er morro å se selv at en vokser;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott mage:)

Skrevet

ganske stor babymage ja:) flott da!!!! men om du sa uke 35 hadde jeg ikke stusset på det heller. men vær stolt av den du. gøy å strutte litt:)

Skrevet

Måtte inn å titte da!

Utrolig fin mage du har, den var jo ordentlig fin i alle ukene jo.

 

Vokser jo litt i rykk og napp disse magene så ikke sikkert du blir diger selv om du føler det litt stor nå!

Skrevet

Tusen takk til dere alle....

Jeg føler meg bare plutselig veldig stor.. Så får håpe jeg ikke vokser like mye resten av snagerskapet!

Men jeg nyter det... det er så deilig å gå gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...