Meg, J & L Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hvordan er formen deres? Langt er dere på vei? Gøyt å høre fra noen i "samme sko"..
emma83 Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 hei. ja jobber som servitør på hotell,er 26+3 i dag,hadde min siste arb.dag denne uka,begynte rett og slett å bli for tungt,var veldig mye sliten, enn du?
Fuglehjertet Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hei, jobber nattevakt på hotell. Nå går det greit, var litt tøft i de verste kvalmerundene, men det gikk greit siden jeg stort sett er helt alene på natt, og kunne løpe og spy når det ble som verst. Har store planer om å gå nattevakt hele tiden så lenge jeg kan/klarer, hvis det ikke skjer noe store forandringer nå fra forrige svangerskap, da var jeg i kjempeform etter kvalmemånedene.
Glad_mor_85 Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Ja jobber som servitør på Hotell på dagtid. er i uke 16 nå, og det begynner å kjennes altså, i både armer og bein. Håper jeg holder ut lenge, har ikke fast jobb, og må jo jobbe 6 mnd for å få svangerskapspenger,. Er vel ikke alltid det letteste yrket når man blir stor og sliten etterhvert, fikk barn for 3 ¨år siden og da gikk jeg opp 22 kg, hehe
Meg, J & L Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Hei ja Jeg er 20+2. Ikke så lang enda. Begynner å kjenne det ja. Jobber 100% dagtid. Er veldig trett og sliten av all trakkingen, løftingen (10 l kaffedunkene, bruskasser o.l) og stresset. Får liksom ikke sitte noe i løpet av dagen. Har lavt blodtrykk i forhold til meg selv (90/60) og føles som jeg skal svime av hele tiden. Kaster opp om kveldene pga utmattelse.. Og begynner å kjenne det bra i bekkenet. Har også en sønn på snart 2år fra før som krever sitt når jeg kommer hjem. Og min mann jobber også på Hotellet. Så det er vedig mye jobbing på han. Hehe.. Ja, da tror jeg at jeg har fått klagd litt i dag også gitt..
-loui- Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 formen begynner og bli bedre.., kvalmen har blitt betydelig mildere. Jobber i resepsjon, og har ansvar for møterom, servering og bar . Går 8 timersvakter i tredelt turnus så det er ganske slitsomt til tider.. Merker jeg blir mye raskere sliten nå enn tidligere.. Har minimum 175 timer i mnd.
Glad_mor_85 Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 var nesten akkurat som å høre meg, hehe har selv lavt blodtrykk, og en sønn på snart 3 år. samboeren min jobber også på hotellet. er rart at det alltid er noen i samme situasjon;0)
babygullz <3 vilde Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Jobber som servitør i hotellets restaurant, 100%. 8 timersvakter her også, og alltid satt opp for lite folk på jobb! så er ganske slitsomt til tider..Men jeg stortrives=) og håper jeg får fortsette å være i jobb en stund til.
Vannmelonen Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Jeg jobber som daglig leder i restaurant. Har stort sett bare administrative oppgaver, men er nå sykemeldt 100% pga. hodepine og bekkenløsning. Jeg har to ansatte som også er gravide og begge er gradert sykemeldt pga bekknløsning.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Jeg jobber i restuarant, hvor jeg jobber deltid, så det går helt fint foreløpig. Eneste er at å ikke kunne sette seg ned på 8 timer er slitsomt, får vondt i hælen, men håper å kunne jobbe til iallefall 7. mnd. Men så er jo jeg en optimist da:)
Gjest elissa2 Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Hei:) jeg jobber fulltid som servitør og bartender:) Har ikke kommet så langt enda jeg da, er i uke 14, og det blir nr 3:) men det blir spennende å se hvor lenge jeg holder ut........men vil jobbe lengst mulig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå