Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange sting sydde dere når dere hadde født. Jeg måtte sy 3 sting inni og 2 på utsiden.. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt når de gjorde det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trengte ingen innvendig

men tror det ble ca 3 utvendig

Skrevet

Hvor mange...? Først sydde legen, i 1/2 time + og så sydde jordmora et par til og det hele gjorde heselig vondt. Spurte etterpå hvor mange sting det var,men det var det ingen som kunne si. Ble kun klippet, revnet ikke.

Skrevet

Fikk aldri vite det jeg :(

Skrevet

her ble det 4 sting men kan ikke huske at de informerte meg om det var innvendig eller utvendig??? skal man egentlig få den informasjonen med seg, føda for 5 uker sia vi;)

Skrevet

Jeg spurte jeg:)

Skrevet

Jeg spurte, men fikk som svar at det tror jeg ikke vi skal begynne å telle, du trenger ikke vite det.....

Ble klippet pga sugekopp, men revnet i tillegg opp mot urinveisåpning. Revnet så mye at det er lege som må sy, men jordmor fikk overtalt legen til å få sy det selv. Hun visket meg i øret at den legen pleide å sy så stramt at det ble unødvendig vondt etterpå, mannen min lo av det og mente at han sikkert tenkte på pappaene og fikk snurpet jentene jomfruelig igjen etter fødselen ;-)

Skrevet

Men la oss si at jeg ble sydd i opp til 45 minutter, da. Er det mye eller lite (for de som ble sydd)?

Skrevet

Tror jeg var så fokusert på om de snart var ferdig at det kom liksom aldri frem. Kanksje like greit å ikke vite, hehe

Skrevet

Jeg spurte da jeg våknet av narkosen. Vi teller ikke sting på operasjonsstua sa legen.. Ble sydd i nesten 2 timer. Men jeg revnet til grad 3 c ved endetarmen, og tvers igjennom skjedeveggen bak, opp mot livmora.

Skrevet

Hos meg gikk selve fødselen rimelig greit, men etterpå satt morkaka dønn fast. 3 personer måtte til og de røska og dro i over en time for å få den ut. Vondt som bare fytte rakkern og jeg lå og hakket tenner og gråt. Resultatet ble 9 sting, men det grodde helt fint og jeg har ikke hatt noen som helst problemer etterpå.

Skrevet

1 :)

Skrevet

7 sting.. kjendte ikke noe når dei sydde.. sydde i ca en time..

Skrevet

4utvendig og ett inni. Ble klippet. Sydde vel ca i fem min tenker jeg...

Skrevet

7 sting på en time?? Spesielt treg sying da :-).

Skrevet

Jeg ble sydd 4 sting. Og lå i fødsel i 25 timer..Hadde jordmor student som brukte 1,5 timer på 4 sting!! Da var jeg FORBANNA etterpå! Trodde hun hadde sydd 40 sting p.g.a tiden :(

Skrevet

aner ikke hvor mange det ble utvendig. spurte, men legen svarte at hun sydde de inn i hverandre, så det var vanskelig å telle (en fin måte å si det på det ..) sydde noen innvendig også.

jenta kom med ene armen opp langs hodet, ble tatt med sugekopp, så jeg ble klippet..

Skrevet

Juior ble også forløst med sugekopp så jeg ble både klippet og revnet. De ville heller ikke si til meg hvor mye de hadde sydd men de sydde i to lag og brukte en time.

Etter to uker hjemme hadde jeg fortsatt sterke smerter og dro tilbake til fødeavdelingen og kontaktet jrodmor. Etter nærmere undersøkelser fikk jeg vite at stingene hadde gått opp og jeg hadde fått betennelse i såret og urinveisinfeksjon...*sukk* Går nå på tre antibiotikakurer og skal etterhvert bli bra. Men stingene som gikk opp må bare gro som de er, også gjør de en revurdering av dette etter et halvt år til et år.

Junior blir nok enebarn....

Skrevet

de ville ikke si hvor mange sting de sydde til meg verken etter 1 fødsel eller 2 fødsel.. de holdt på i 1t etter fødsel nr 1 og 45 min etter fødsel nr 2. å d gjorde sinnsykt ondt for å si d sånn.. men d kom noe nydelig utav d da hehe..

Skrevet

ca 50 sting i narkose.

Skrevet

Med første jenta hadde jeg revnet veeeldig mye.. grade 3 :/

De holdt på lenge å sy, å det gjorde J**** vondt...

Med jente nr 2 så gjikk det veldig bra:) var bare 3 sting:)

Skrevet

jeg blei klipt under fødselen og måtte kun sy ett pyntesting utvendig:)

Skrevet

Vet ikke hvor mange sting..

Men ble klipt, pluss at jeg revnet oppi livmorhalsen...

Skikkelig sprutblødning, jordmødrene såg ut som de hadde vært i krigen...

Legen og jm sydde leeeenge.

Skrevet

2, kjente det ikke. Tror det var utsiden, men jeg vet ærlig talt ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...