MK73 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Heisan! Jeg har testet negativt, men har ikke fått mensen som forventet... Har hatt mensmurringer tirsdag, onsdag og idag - og hatt noe brun utflod etc, men har definitivt ikke fått mensen. Jeg skal vente noen dager til, og om mensen ikke kommer innen søndag så får jeg teste på nytt - men enn så lenge lurer jeg på hvor sent dere har testet positivt?
Miss Dynamite Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 altså.... du kan jo teste hele svangerskapet liksom.. jeg testa 7 dager etter forventa mens....
Mummimamma;-) Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Jeg testet positivt i uke 7 første gang. HCG nivået går ned på et tidspunkt, men tror ikke det er før mot slutten av t. tri? Litt usikker.
MK73 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 Selvsagt har du rett :-) ..men dere skjønner jo at jeg mente hvor sent dere testet positivt første gang :-) Takk for svar!
Rosica83 Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Jeg testet svakt positivt med morgenurin 1 dag før IKM. Fikk en eterk positiv test to dager senere!
Rosica83 Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Hmm, skrivefeil fra min side ser jeg... Jeg fikk selvfølgelig en STERK positiv test... Her går det lirr fort i svingene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå