Gå til innhold

Nå er det 4 uker siden jeg skulle hatt mensen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med meg? Har testet negativt to ganger.. jeg føler meg rar, nesten litt syk. Har dårlig matlyst og er konstant småkvalm. Vanligvis spiser jeg det jeg kommer over.. Hva er det som utsetter mensen sånn? Siden jeg tydligvis ikke er gravid. Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Ja det var rart.. Har du vært gravid før? Du kjenner ikke igjen noe av det? For hos meg var det slik at, aha sånn hadde jeg det sist..

Kattid har du testet neg? Har du nettop sluttet med p-piller?

Skrevet

Du bør vel dra til legen og ta en blodprøve, hvis du ikke har gjordt det??

Skrevet

Har vært gravid to ganger før. Fikk tidlig positive tester da, så det ville være rart om jeg plutselig ikke skulle få det nå om jeg er gravid igjen. Har fått mer smerter bekkenet i det siste, men det har vært dårlig siden forrige svangerskap, så jeg vet ikke helt. Bør kanskje ta en blodprøve ja. :)

Skrevet

Okeei.. Er det lenge siden siste sv.skap, når du har smerter i bekkenet? Kan jo være tegn på graviditet? =)

Skrevet

Litt over 1 år.. Det er gravid vondt bekkenet, men kan ikke tro at jeg er gravid siden jeg ikke får noe positiv test. Huff.. får vel bare vente da.

Skrevet

Ååja det var ikke veldig lenge siden, etter det jeg har hørt tar det 6-7 år for kroppen å komme seg til normalen etter fødsel, så da regnes man som førstegangsfødende igjen.

Men la oss nå krysse fingrene for at vi får positiv test! =))

Skrevet

Heihei! Ville bare si at det er akkurat sånn jeg har det om dagen også! :) Er 3 uker siden jeg skulle hatt mensen, men ingen tegn til den enda, og bare negative graviditetstester, så min konklusjon er at dette må være en syklus hvor jeg ikke har fått eggløsning eller at den er utsatt av en eller annen grunn og at mensen derfor er så forsinket. Burde vel testa positivt nå om det hadde vært en graviditet som var årsaken.

Jeg har hatt masse symptomer som, trøtt, hodepine, uvel, svimmel osv, men det tror jeg er tilfeldig og kanskje inbildning i mitt tilfelle:)

Jeg vurderer selv å dra til en gynekolog for å sjekke om alt er som det skal.

Men lykke til, håper på positiv test eller at tanta kommer snart.

Skrevet

jeg testa negativt kjempeseint. men dette var sansynligvis pga jeg hadde fått ustabil syklus etter at jeg slutta på p-pillene. men ble gravid på første forsøk. ta en tur til legen med tisseprøve.

Skrevet

og var egentlig gravid når jeg testa negativt, seff, hehe.. det slo bare ikke ut på testene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...