Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 5+0 i dag og lurer på om hvor mange som er like langt som meg....

bare nysgjerrig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har :) hvordan er formen din da? jeg er litt småkvalm til tider, men ikke plagsomt. Og så er jeg ganske oppblåst! :-O

Skrevet

jeg er oppblåst hele tiden, værst på kvelden... ellers ganske treg mage og føler meg litt trøtt og sliten... litt småkvalm til tider jeg og, men som deg så plager det meg ikke:) kjenner ikke noe i brystene ennå da... noe jeg synes er litt rart, men det kommer vel.

hvor skal du føde?

Skrevet

jeg skal føde i bergen... du da?

Jeg er ikke øm i brystene heller....og det var jeg ikke noe særlig i forrige svangerskap heller, så ikke sikkert du blir øm ;)

Er det din første forresten?

Skrevet

Ullevål...

Jeg måtte avbryte svangerskapet i uke 19 for ca 6 mnd siden pga alvorlig feil.... så håper det går bra denne gangen.. er kjempe nervøs da..

Skrevet

Jeg har også termin 4 januar :) Testet positivt igår :)

Hadde MA i uke 13 i januar, så får håpe det går bra denne gangen.....

Skrevet

Hei!

Mulig at jeg har termin omtrent likt med dere...vet ikke helt fordi jeg tok ut spiralen i beg av feb og skulle gå over til bruk av babycomp...men det varte ikke lenge. Har derfor ikke hatt ordentlig mens etter det. Har fått legetime 20 mai så jeg håper jeg får henvisning til UL...

håper jeg bikker nyttår, for babyens skyld...:-)

lykke til alle sammen!

Skrevet

hei

Jeg er 5+2. føder i stavanger. Har beregnet termin 3/1. 1 barn fra før. 1 exu, og et mislykket ivf forsøk bak meg. Denne er unnfanget med naturmetoden:-). Så det går ann! Krysser fingre og tær og håper denne vil bli i magen til 2009.

Lykke til

Skrevet

Vi får krysse fingerne:) håper så inderlig at det går bra denne gangen!

med meg og alle dere andre selvfølgelig..

Skrevet

Jeg har temin 3 januar, teller det??

Skrevet

klart det:) det vel uansett sjelden at ungen kommer akkurat på termindagen. så + eller- noen dager teller:)

Skrevet

Jeg har 6 januar så muligheten for at det blir en 2009 unge er heldivis stor :-). Jeg har begynt å grue meg til å handle julegaver stor å diger, hmm kan bli vanskelig å ikke stresse med stor magen å en liten en på 1 1/2 år da.

Jaja vi er no heldige lell som har et mirakel i magen :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...