Figa *Fødeklar* Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har tenkt litt på det, man vet jo ikke hvor store puppene blir etter at man har fått melk i de. Så det går jo ikke an å vite hvilke bh som passer, før etter fødselen når melkeproduksjonen kommer skikkelig i gang. Men tror ikke jeg orker å gå ut og kjøpe dette etter fødselen... Hva gjør dere?
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har kjøpt en ammebh, gjore det nå i uke 38, kjøpte en som var litt stor, så har jeg kjøpt en ammetopp.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 det var en lengre tråd om det her for et par dager siden. Det er hvertfall lurt å kjøpe amme-bh før man drar på føden/til å ha med seg. Har kjøpt flere stykker allerede, litt forskjellige modeller. Trengte større BH og kjøpte like gjerne med amme-åpning da. Lindex har flere bra, bl.a. fra triumph. Har hørt at Kappahl sine kanskje er litt billigere, men har ikke erfaring med dem. Uansett - lønner seg med BH uten spiler, siden man må sove med den om natta. Mot slutten av graviditeten har jo brystene vanligvist blitt en god del større allerede, hvis du da legger til "en knyttneve" eller noe sånn, så skal det bli plass til både melk og pupper . Når melken først setter igang rundt dag 2-3 er det veldig kjekt å ha amme-BH hvertfall, (og gjerne behov for ammeinnlegg osv.) Helt uten BH lekker det noe sinnsykt. Vanlig BH kan bli trang, og vanskelig å åpne når man ammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå