Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Etter 8 dager på antibiotikakur har lillegutt fått trøske og jeg begynner å få sopp på den ene puppen... HJELP! Noen som har kjerringråd som funker?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 Funker det på puppen også? Hva gnir dere det på med? Q-tips?
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Ja, bruker bare q-tips i munnen til babyen. På puppen kan du bruke en kompress eller en annen ren "fille" og vaske puppen med farris. Tror det skal hjelpe der også. Jenta vår hadde i munnen, men jeg ble heldigvis ikke smittet. Fikk medisin fra legen, men trengte ikke bruke den. Farris gjorde nytten helt fint ) Lykke til )
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Tusen takk for tips, Anyone! Får prøve ut det i helga, er det ikke bedre til mandag får jeg vel ta en tur til legen! Hehe, der får vi vel snart klippekort - hehehe, er ikke mange ukene dette året vi ikke har vært hos han!! Nå bør sommeren komme slik at vi blir friske!!! Ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå