*mamma*til*markus* Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Ja, mange!! Når sønnen min hadde nyrebekkenbetennelse fikk han en pose som vi klistret rundt tissetassen hans son han skulle tisse i... det fungerte bra og var helt smertefritt... usikker på åssen de gjør det på jenter da..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Er det lett å få til?? Kjøpte sånne posa i dag, skal levere på mandag.. Men gruer meg litt,
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Har jente, så rekner med det er litt vanskligere på dei enn gutta
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Vi gjorde det ikke selv, så vet ikke helt. Hun festet den rundt "snoppen",det så ikke så vanskelig ut...
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Vi tok urinprøve av jenta vår nå nylig. Er i grunn ikke så vanskelig. Hullet på posen er såpass stort at det går i grunn helt fint. Jeg var veldig spent når jeg sjekka bleia og så at urinen var komt i posen Vi tok også rinprøve når hun var 5 uker, men det var på sykehuset så da ordnet de med det der.... Det går nok bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå