Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Vi har igrunnen vært heldige siden gutten vår ble født med at han har pleid å sove til 8-9 tiden, ja kanskje 10 om morgenen. Nå som han er 14 mnd har han snudd om rutinen, og våkner 6:30-7 hver morgen. Dette resulterer i at han er trøtt og survete veldig mye av dagen, selv rett etter at han har stått opp. Han legger seg 19:30, vi har prøvd både tidligere og senere uten forandring. Det er mulig han har begynt med dette fordi vi tok han opp i vår egen seng og det syntest han jo var veldig kos:) Fordi han er trøtt har jeg sittet nesten en time ved senga hans og prøvd å få han til å sove igjen, men det er vanskelig. Noen råd?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Jeg ville ikke tatt han opp i senga deres, men latt han sove i sin seng. Om han våkner så gå inn og legg han ned igjen bre over dyna, så gå ut igjen. Det gjør jeg med datteren min om hun våkner i løpet av natta. Tar henne aldri opp om hun ikke har feber, spydd ut over eller noe såndt. Men når han våkner i 6.30/7 om morningen. Når legger han seg igjen da? Datteren min våkner i den tiden selv og legger seg 10.30 og sover 2 timer. Legger seg 19 for kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå